Gå til innhold

Overlegen på DPS mener man må være jævlig dårlig før man innlegges

Anbefalte innlegg

Sist jeg var innlagt fikk jeg inntrykk av at psykiateren/overlegen på DPS mente at man måtte være skikkelig, skikkelig dårlig for å være innlagt. Type døende eller/og psykotisk. Jeg har brukerstyrt innleggelse og meningen med den er jo at man skal bruke den før man blir skikkelig dårlig. Men jeg tør nesten ikke på grunn av denne overlegen... 

Anonymkode: 85507...b90

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sist jeg var innlagt fikk jeg inntrykk av at psykiateren/overlegen på DPS mente at man måtte være skikkelig, skikkelig dårlig for å være innlagt. Type døende eller/og psykotisk. Jeg har brukerstyrt innleggelse og meningen med den er jo at man skal bruke den før man blir skikkelig dårlig. Men jeg tør nesten ikke på grunn av denne overlegen... 

Døende?

Anonymkode: 107b2...bac

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er forskjell på brukerstyrt og elektiv innleggelse da. Klart du kan bruke brukerstyrt🙂du hadde ikke fått plassen om de ikke trodde du trengte den! Ring!

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er forskjell på brukerstyrt og elektiv innleggelse da. Klart du kan bruke brukerstyrt🙂du hadde ikke fått plassen om de ikke trodde du trengte den! Ring!

Ja, det er ett poeng... er bare redd for å møte på han igjen... 

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja, det er ett poeng... er bare redd for å møte på han igjen... 

Du skal jo ikke legges inn. Han mente nok ikke det han sa om brukerstyrt seng. Men ærlig talt. Sengepostene er da ikke fylt av døende mennesker??

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du skal jo ikke legges inn. Han mente nok ikke det han sa om brukerstyrt seng. Men ærlig talt. Sengepostene er da ikke fylt av døende mennesker??

Nei, kanskje ikke. Men det virket i alle fall som om han mente jeg ikke var dårlig nok til å være innlagt der.

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ved akuttposter så er de fleste veldig veldig dårlige jo. 

Anonymkode: 49f70...cf2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...