lavender Skrevet 8. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2023 frosken skrev (1 time siden): Det beste argumentet ditt er kanskje at du har hatt utbytte av denne terapiformen tidligere. Hvis det søkes på nytt, så kan du kanskje skrive noe om dine egne tanker og få legen til å ta det med i søknaden. Ja, det er sant. Det var jo også behandleren min innen ISTDP som tipset meg om å søke, det kan jeg kanskje også ta med? Hun jobbet der også før. Det burde i alle fall telle litt synes jeg. Legen kunne hatt med mine tanker ja det er nok lurt. Kjenner veldig på presset til å være reflektert og argumentere godt. Noe jeg ikke er spesielt god til fra før av og i tillegg sliter ekstra med for tiden. Men jeg får bare gjøre mitt beste. Da har jeg i det minste forsøkt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476654-kan-jeg-s%C3%B8ke-p%C3%A5-nytt-etter-avslag/page/2/#findComment-4227119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.