Gå til innhold

Kan jeg søke på nytt etter avslag?

Anbefalte innlegg

frosken skrev (1 time siden):

Det beste argumentet ditt er kanskje at du har hatt utbytte av denne terapiformen tidligere. 
Hvis det søkes på nytt, så kan du kanskje skrive noe om dine egne tanker og få legen til å ta det med i søknaden.

Ja, det er sant. Det var jo også behandleren min innen ISTDP som tipset meg om å søke, det kan jeg kanskje også ta med? Hun jobbet der også før. Det burde i alle fall telle litt synes jeg. Legen kunne hatt med mine tanker ja det er nok lurt. Kjenner veldig på presset til å være reflektert og argumentere godt. Noe jeg ikke er spesielt god til fra før av og i tillegg sliter ekstra med for tiden. Men jeg får bare gjøre mitt beste. Da har jeg i det minste forsøkt.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...