Gå til innhold

Sykemelding. Når kontakte fastlege?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hovedproblemet ditt er ikke dps, ikke depresjon og ikke BP2, ei heller barnevernet. Problemet er personligheten din og måten du møter utfordringer på. Du virker veldig umoden og har ganske smal selvinnsikt. Det er opphav til melding til BV, ikke diagnose eller sykdom overordnet. Måten du opptrer på etter meldingen til BV forsterker bare argumentasjon om at å melde var riktig 

Anonymkode: 80846...d8e

Jeg hadde ikke andre problemer enn depresjon innen man bestemte seg for å gjøre livet mitt til et helvete. Hvordan skal jeg ikke ta det personlig? Sinnet de møter/møtte kommer nå, som reaksjon på et uforståelig tillitsbrudd. Nå er jeg umoden, har dårlig personlighet og fortjener så og si meldingen til barnevernet... 

Jeg går ut fra at de fleste av dere er navere og eller lavt utdannet. Det er ikke jeg. Og barna mine deltar på mange ting og følges opp på mange måter. De er flinke på skolen, selvsagt, og har foreldre som er der for dem praktiske og emosjonelt. Det å bli meldt fordi jeg har en depresjon er en fornærmelse og jeg vil faktisk ikke assosieres med målgruppen ellers. Det var sikkert dråpen for de fleste, tipper jeg. Men slik er det altså. Det blir som det blir. Men de småjentene som kommer hit for å prate med meg, de er snart ute igjen og unnskylder for forstyrrelsen. 

Anonymkode: cb5de...f62

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde ikke andre problemer enn depresjon innen man bestemte seg for å gjøre livet mitt til et helvete. Hvordan skal jeg ikke ta det personlig? Sinnet de møter/møtte kommer nå, som reaksjon på et uforståelig tillitsbrudd. Nå er jeg umoden, har dårlig personlighet og fortjener så og si meldingen til barnevernet... 

Jeg går ut fra at de fleste av dere er navere og eller lavt utdannet. Det er ikke jeg. Og barna mine deltar på mange ting og følges opp på mange måter. De er flinke på skolen, selvsagt, og har foreldre som er der for dem praktiske og emosjonelt. Det å bli meldt fordi jeg har en depresjon er en fornærmelse og jeg vil faktisk ikke assosieres med målgruppen ellers. Det var sikkert dråpen for de fleste, tipper jeg. Men slik er det altså. Det blir som det blir. Men de småjentene som kommer hit for å prate med meg, de er snart ute igjen og unnskylder for forstyrrelsen. 

Jeg har BP og er høyt utdannet og i god jobb. Jeg kan ikke se av måten du formulerer deg på at du er særlig høyt utdannet 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det du som flere ganger i det siste har skrevet at du har kommet i konflikt med foreldrene til barnas venner/klassekamerater?

Anonymkode: a5192...1cb

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har BP og er høyt utdannet og i god jobb. Jeg kan ikke se av måten du formulerer deg på at du er særlig høyt utdannet 

Nei. Man kan sikkert ikke lese det ut av innleggene her nå. Jeg er sint og veldig sliten! Men så kan jeg i alle fall si det, at slik er det. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det du som flere ganger i det siste har skrevet at du har kommet i konflikt med foreldrene til barnas venner/klassekamerater?

Anonymkode: a5192...1cb

? Nei. Det er det ikke. 

Da tror jeg vi sier over og ut her også. Orker ikke dette jeg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...