Gå til innhold

Kan psykiatrisk (DPS døgnpost) overvåke hva man skriver på forum?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg spør er at jeg leste noen som skrev de hadde blitt det for noen år tilbake, men er jo ikke godt å si om vedkommende var paranoid eller bare spøkte eller annet?

Anonymkode: 67790...0c8

Vendi skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg ikke. Men har tenkt tanken selv siden jeg bruker sykehusets åpne nett når jeg er der.

Ja, jeg vet ikke hvordan det er hos deg. Men her må man i alle fall skrive telefonnummer og få tilsendt brukernavn og passord på sms. Så da vet de jo hvem en er (om de har muligheten til å overvåke da).

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, jeg vet ikke hvordan det er hos deg. Men her må man i alle fall skrive telefonnummer og få tilsendt brukernavn og passord på sms. Så da vet de jo hvem en er (om de har muligheten til å overvåke da).

Ja, jeg vet ikke. Men tror de har andre ting å finne på enn å overvåke (hvis det i det hele tatt er mulig på et DPS) pasienters aktivitet på nett :)

Endret av Vendi

Annonse

Vendi skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg vet ikke. Men tror de har andre ting å finne på enn å overvåke (hvis det i det hele tatt er mulig) pasienters aktivitet på nett :)

Ja, de har vel sikkert bedre og viktigere ting å bruke tid på enn å overvåke pasienters internettaktivitet, men jeg tenker en skal ikke se helt bort fra at de har muligheten?

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Hvordan tror du de gjør det da?

Jeg tror de har ett eget program for det. Vet ikke helt hva mer jeg skal beskrive for jeg er veldig dårlig på slike datagreier.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror de har ett eget program for det. Vet ikke helt hva mer jeg skal beskrive for jeg er veldig dårlig på slike datagreier.

Da syns jeg du skal bli bedre på slike datagreier.

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Da syns jeg du skal bli bedre på slike datagreier.

Ja, kanskje det? Men det vil jo fortsatt ikke ha noe betydning ift å bli overvåket av psykiatrisk?

Annonse

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det kan ikke jeg svare på. Jeg kan ikke så mye om slike datagreier selv. Men jeg kan litt om overvåkning.

Hva kan du om overvåkning da? Om det er mulig å oppsummere forholdsvis kortfattet?

Nei, de kan ikke det. Jeg turte likevel ikke å koble meg på det trådløse nettet på DPS og brukte bare 4G/5G… bare for sikkerhetsskyld. Jeg bruker heller som regel ikke mobil på venterommet på poliklinikken i tilfelle noen kan se bakfra/ovenfra. Jeg tør ikke sjekke rundt meg for jeg vil ikke virke paranoid. 

Anonymkode: 66ea2...5a5

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tør ikke sjekke rundt meg for jeg vil ikke virke paranoid.

Hvorfor ikke? Er da ingenting galt med å være litt paranoid. Heller dét enn å leve i illusjonen om at alt er trygt og fint.

Du som driver å lager masse tråder om at du er paranoid for hva psykiatrisk og dps kan finne på hvorfor i alle dager gidder du og tørr du å ha noe med de å gjøre og til og med være innlagt der hvis du er så redd for sånt?  Du er der FRIVILLIG og det er du som oppsøker DEM. 

Anonymkode: df369...225

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...