Gå til innhold

Kan psykiatrisk (DPS døgnpost) overvåke hva man skriver på forum?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du som driver å lager masse tråder om at du er paranoid for hva psykiatrisk og dps kan finne på hvorfor i alle dager gidder du og tørr du å ha noe med de å gjøre og til og med være innlagt der hvis du er så redd for sånt?  Du er der FRIVILLIG og det er du som oppsøker DEM. 

TAKK!

Fortsetter under...

psykedeliker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor ikke? Er da ingenting galt med å være litt paranoid. Heller dét enn å leve i illusjonen om at alt er trygt og fint.

Helt enig. Det er ikke mitt viktigste problem. Men dersom behandler får vite omfanget så blir det plutselig eneste fokus, og da får jeg ikke gjort noe med mine egentlige problemer. 

Anonymkode: 66ea2...5a5

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men dersom behandler får vite omfanget så blir det plutselig eneste fokus, og da får jeg ikke gjort noe med mine egentlige problemer. 

Jeg ville ikke bekymret meg for det. Paranoia kan også være en filosofi og en livsstil, og det er behandler pliktig til å respektere.

Everybody skrev (1 minutt siden):

Å tro at man blir overvåket er et typisk psykotisk symptom.

De fleste av oss blir sannsynligvis overvåket i en eller annen form av organiserte kriminelle uansett. Men det er ikke noe å bekymre seg for, fordi de ikke kan bruke den informasjonen til noe uten å avsløre seg selv. Men det skader ikke å tenke over hva man legger igjen av digitale spor. HASJSPRØYTE!

psykedeliker skrev (4 minutter siden):

De fleste av oss blir sannsynligvis overvåket i en eller annen form av organiserte kriminelle uansett. Men det er ikke noe å bekymre seg for, fordi de ikke kan bruke den informasjonen til noe uten å avsløre seg selv. Men det skader ikke å tenke over hva man legger igjen av digitale spor. HASJSPRØYTE!

Du tror politiet kommer til å storme leiligheten din kun pga du skrev hasjsprøyte? Og det er da ingen som skyter hasj 😅 du er jo helt på bærtur. Men jeg vet om andre ord man ikke burde skrive fordi det er på en slags svarteliste 

Anonymkode: df369...225

Annonse

stjernestøv skrev (3 timer siden):

Fact vet at jeg er på dol men tviler på at de gidder å lese her, de har andre ting å ta seg til. 

Si ikke det. 

Anonymkode: 1929e...cf5

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...