Gå til innhold

Ufør og tv-spill

Anbefalte innlegg

Trinity80 skrev (12 timer siden):

Nytt? Jeg gamet for 20 år siden😆😆 Er nok en måte å få dopamin på tror jeg, som ikke er helt naturlig om det blir for mye av det. Man endrer belønningssystemet i hjernen. Forsket litt på det, men ikke nok. MEN gaming kan også brukes til noe positivt. Bare man ikke sitter med det 4-5 timer hver dag, som med alt annet. 

20 år er fortatt veldig nytt i denne sammenhengen😆. Befolkningen er jo litt delt så klart. Blant nerder er jo Zelda og gamle C64 spill rene kunstverk. Jeg tror det tar 100 år før det er helt anerkjent som noe fiffen driver med.

Har ikke teater høyere status enn film for eksempel?

Kinofilm har hatt høyere status enn TV film:

https://www.filmweb.no/filmnytt/amandaprisen-endrer-regelverket--n-kan-ogs-strmmefilmer-vinne

Endret av Grendel

Fortsetter under...

Grendel skrev (6 minutter siden):

20 år er fortatt veldig nytt i denne sammenhengen😆. Befolkningen er jo litt delt så klart. Blant nerder er jo Zelda og gamle C64 spill rene kunstverk. Jeg tror det tar 100 år før det er helt anerkjent som noe fiffen driver med.

Har ikke teater høyere status enn film for eksempel?

Kinofilm har hatt høyere status enn TV film:

https://www.filmweb.no/filmnytt/amandaprisen-endrer-regelverket--n-kan-ogs-strmmefilmer-vinne

Morning. Nå spirer vi av, tenkte å bli flinkere til å holde tråd topic siden jeg har vært så dårlig på det i det siste. Hva som høy/ lav status bryr jeg meg lite om. Fysiske og mentale helsa er prioritet ✌️

Trinity80 skrev (13 minutter siden):

Morning. Nå spirer vi av, tenkte å bli flinkere til å holde tråd topic siden jeg har vært så dårlig på det i det siste. Hva som høy/ lav status bryr jeg meg lite om. Fysiske og mentale helsa er prioritet ✌️

Hæ? Spørsmålet i tråden  er hvorfor folk ser på TV-spill som  verre enn filmer og serier. Jeg føler jeg er på ballen her.

Grendel skrev (8 minutter siden):

Hæ? Spørsmålet i tråden  er hvorfor folk ser på TV-spill som  verre enn filmer og serier. Jeg føler jeg er på ballen her.

Du har helt rett, jeg fikk for meg at det kun var snakk om gaming når man ufør. Må ta første koppen med kaffe ser jeg😉

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Er du sikker på at du har lov til å drikke kaffe som ufør? 😆

Haha😄😄 Den satt @Vhanja🥳 Er ikke ufør, men om alle skruer sitter fast ordentlig, strides de lærde om fremdeles. God morgen til deg også☺️

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...