Gå til innhold

Hva kan hjelpe mot lammende depresjon?

Anbefalte innlegg

Jeg har i ofte perioder med sterk depresjon som lammer meg totalt. Jeg klarer ikke å fungere. jeg orker ikke å gjøre noe, er helt uten energi og livslyst. Jeg klarer ikke å fokusere på enkle daglige oppgaver. Jeg er bare apatisk og stirrer tomt på alt rundt meg.

Er det noe man gjøre som letter depresjonen, så jeg i det minste kan få utført de daglige gjøremål?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476782-hva-kan-hjelpe-mot-lammende-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvd seks forskjellige antidepressiva i løpet av de siste 30 årene, og går fortsatt på et slikt medikament. Har også vært perioder uten antidepressiva. Jeg har samme tilstand med eller medisin. Jeg har ikke prøvd EGS- behandling (elektrisk impulser mot hjernen). Flere har imidlertid opplevd at dette ikke heller ikke har god langsiktig effekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...