Gå til innhold

Jeg tror jeg er frisk og aldri har vært psykisk syk, alt er bare en misforståelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kan være tilfeldig. Samtidig, utfra din historikk, så er sjansen for det temmelig liten.

Anonymkode: 325a7...a99

Så du tror jeg er syk?

Anonymkode: 15f32...34e

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så du tror jeg er syk?

Jeg kjenner deg ikke, så det kan jeg ikke vite. Men utfra hva du selv skriver så virker sannsynligheten stor for at du er syk, ja.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kjenner deg ikke, så det kan jeg ikke vite. Men utfra hva du selv skriver så virker sannsynligheten stor for at du er syk, ja.

Okej.

I helsevesenet gjelder de samme rettsreglene som ellers i samfunnet.

Det er behandler/institusjon som skal bevise at pasienten er syk, ikke pasienten som skal bevise at h*n er frisk.

Har du hatt episoder med depresjon og episoder med psykose uten depresjon og hypomani samtidig i tillegg til din ene hypomani? I så tilfelle er diagnosen riktig. Hva gjorde du da du var hypoman som gjorde at helsepersonell journalførte episoden som hypomani? Lett å se i journal og finne ut hvorfor de vurderer som de gjør. 

Anonymkode: 1fd9a...ed6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...