Gå til innhold

Har du blitt feildiagnostisert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler du at du likevel kan få behandla angsten, og depresjonen og bli frisk uten å behandle traumene da?
Men det er kanskje vesentlig å definere hvorfor som du sier, for det er jo ofte normale reaksjoner på ting. Og det blir jo på en måte å adressere de eventuelle traumene eller vanskelige tingene som ligger til grunn. 

Anonymkode: 70d8a...c17

Ja jeg føler at jeg snakket meg i hjel om de såkalte traumene, men fikk også sett at traumer er jo man må jobbe tverrfaglig med. Hjelper ikke med bare en type behandling i lengden.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det fins ikke noe mirakelkur mot traumer. Du må bare snakke om det. Behandling er å snakke om det. 

Anonymkode: ccc81...0ce

Nei, ikke helt riktig. Det er vist at kun samtaleterapi ikke helt hjelper mot traumer. Man når ikke i dybden gjennom kun samtaler, spesielt traumer som har satt seg i kroppen. Det er ikke tilgjengelig på en måte.

Fortsetter under...

Trinity80 skrev (7 minutter siden):

Nei, ikke helt riktig. Det er vist at kun samtaleterapi ikke helt hjelper mot traumer. Man når ikke i dybden gjennom kun samtaler, spesielt traumer som har satt seg i kroppen. Det er ikke tilgjengelig på en måte.

Hva er det du mener trengs i tillegg da? 

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva er det du mener trengs i tillegg da? 

Jeg har ingen formening. Har bare lest forskning på det, og medisinske artikler. Der mener de mye. Fritt for alle å lese. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...