AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Dere som har blitt feildiagnostisert, hvor mye har det påvirket dere å ha fått feil diagnose? Og hva tror dere behandlere tenker om å sette feil diagnose egentlig? Jeg har kjent en del på skam ved å ha trodd på diagnosen, latt familie og venner få kjennskap til den osv. Og jeg har unnskyldet meg og skyldt på diagnosen for å ikke få til ting. Jeg kjenner skam for at jeg har kjent meg igjen i diagnosetrekkene, og latt diagnosen forklare hvorfor jeg i mange tilfeller er som jeg er. Diagnosen har også hjulpet ved å senke kravene til meg selv og bli snillere med meg selv, jeg har blitt flinkerer til å sette grenser, og jeg har trodd jeg har hatt en forklaring på problemene mine. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si til noen at jeg ikke har diagnosen likevel. Jeg føler at jeg har lurt alle. Anonymkode: a0b07...7a9 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476807-konsekvensen-av-feildiagnostisering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.