Gå til innhold

Kontakt mellom kropp og hode

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er kanskje et rart spørsmål; men jeg strever veldig med utmattelse og dertilhørende angst og uro.

Jeg er veldig urolig og rastløs og har vært mye alene det siste året. Jeg opplever at jeg ikke føler meg hjemme i meg selv, det er antagelig angsten som gjør det, men det er nesten slik at det er rart og ekkelt å se seg i speilet og jeg føler ikke jeg har helt kontakt med kroppen min. 

er det noen som kjenner igjen dette fra angstlidelse, og hvordan kan man komme i kontakt med kroppen igjen og kjenne seg hel og tilstede i seg selv? 
Jeg prøver også å se folk når jeg kan, men jeg syns dette bare forverrer hele følelsen, så jeg tror jeg må jobbe med dette med meg selv først. 

Jeg har forsøkt litt med pusteøvelser, noe yoga og sånn, det kan føles litt bedre der og da noen ganger, men over all så føler jeg meg veldig separert og utrygg. Dette er ikke noe jeg har slitt med tidligere, men det kom med/i kjølvannet av angst og mye isolering. 

Anonymkode: bfcf4...9ee

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476816-kontakt-mellom-kropp-og-hode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...