Gå til innhold

@kupton; er benzo toxic?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva skjer ved inntak i store mengder? Dør man? 

Anonymkode: 0fdc2...617

Ja, det kan skje. Det er vel ikke nytt for deg at personer har tatt livet sitt med medisiner.

Benzo er heldigvis lite giftig forutsatt tatt alene. Men en kan fortsatt falle ned trapper og slå seg i hjel, eller sovne ute om vinteren og fryse i hjel.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei!! Jeg skal begynne på en ny medisin behandler sier er toxic.

Jada alle medisiner er giftige bare i store mengder. 

Men merkelig at en behandler sier sånt om en medisin når alt er giftig bare i store doser

Anonymkode: 057d7...ab9

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jada alle medisiner er giftige bare i store mengder. 

Men merkelig at en behandler sier sånt om en medisin når alt er giftig bare i store doser

Anonymkode: 057d7...ab9

Det er derfor jeg spør. Fordi han sa at den medisinen jeg skal begynne på er toxic.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er derfor jeg spør. Fordi han sa at den medisinen jeg skal begynne på er toxic.

Så lenge du holder deg innen anbefalt dose i FK er det totalt ufarlig. Det dobbelte går også bra. Men i store overdoser er mange medisiner farlige.

Annonse

kupton skrev (4 minutter siden):

Så lenge du holder deg innen anbefalt dose i FK er det totalt ufarlig. Det dobbelte går også bra. Men i store overdoser er mange medisiner farlige.

Så denne medisinen er ikke mer giftig enn andre? Jeg går på andre medisiner han aldri har nevnt noe om giftighets-grad før.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt upassende kommentar. 

Anonymkode: 353ef...e27

Var helt seriøst. Fordi ordet toxic brukes ikke i det norske språket. Og lurte på om behandler er utenlandsk. Da gir det mer mening, er utenlandsk selv nemlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...