Gå til innhold

Kjenner at det skal bli en tøff jul. Andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sånn har jeg hatt det mange år, og flere år har jeg vært innlagt ulike steder rundt jul og nyttår. Men i år er jeg på et veldig bra sted. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så bra som jeg er nå. Jeg håper det kan gi litt håp om at om det ikke blir bedre i år, så kan det bli bedre senere. :)

Jeg trodde dette skulle bli en fin og god jul. Jeg har ikke hatt det de siste 20 årene. Hvert år har jeg imidlertid trodd at det skulle bli det, men så har det snudd de siste dagene før jul. 
Akkurat som i år.

En av mine nærmeste har blitt syk og ligger på sykehus (men hen er i gode hender og får behandling). Og så har vi oppdaget en kul i hundens testikkel (og når vi googler det kommer det kreft opp fordi han også har pelstap og noe nedsatt matlyst). Vi skal få det sjekket hos veterinær etter helga, men vi frykter jo det verste og at dette også kan bli kostbart.  

Så jeg vet ikke jeg. Men jeg prøver å fokusere på det som er bra og om har blitt bra/bedre i livet mitt. Jeg håper at det kan snu seg igjen de siste dagene før jul så jeg får kost meg sammen med familien min og være mentalt tilstede for dem og min egen del i år.

Der er så rart, at det som alltid har vært årets fineste og viktigste tid hos meg skal bli vond. Jeg bryr meg ikke om påska liksom, jeg kunne heller hatt det vondt da. Men hver eneste jul de siste 20 årene har for min vært ødelagt. Og i oppveksten var det et helvete i hver høytid pga en far som «klikka» og gjorde det utrivelig og skremmende.  

Det er visst ikke meningen at jeg skal ha de bra i jula. 

Endret av Emoji

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...