Gå til innhold

Er dette angst?

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (1 time siden):

Ja det er nok det altså. Og jeg skjønner at det er slitsomt også! Virkelig. 

Ja du gruer deg, men det viktigste er at du gjør det. Og kjenner jeg deg rett så går du over dørterskelmila igjen. Du har både vilje og et mot jeg ofte blir imponert over. 

Ja takler ikke dette så bra. 

Skal prøve å komme meg ut på mandag. Jo takk for det :) Vet ikke det da men. 

Fortsetter under...

Hei Stjernestøv.

Jeg synes det du beskriver for meg høres ut som ganske klassisk angst, med (ubevisst) hyperventilering og reaksjoner på det. Du dør ikke av dette, men jeg skjønner at det er ekstremt ubehagelig. Jeg tror imidlertid hvis du får tatt en god prat med behandleren din/sykepleier slik at du får en forståelse av hva dette er og ikke er, så blir det lettere å slippe angsten for angsten. Du bør kanskje også få litt målrettet behandling i å vende fokuset utover og litt vekk fra deg selv og plagene dine.

Ikke øk Risperdal på egenhånd, men bruk Vival som anvist fra lege. Og husk - dette går bra 😊

ISW skrev (24 minutter siden):

Hei Stjernestøv.

Jeg synes det du beskriver for meg høres ut som ganske klassisk angst, med (ubevisst) hyperventilering og reaksjoner på det. Du dør ikke av dette, men jeg skjønner at det er ekstremt ubehagelig. Jeg tror imidlertid hvis du får tatt en god prat med behandleren din/sykepleier slik at du får en forståelse av hva dette er og ikke er, så blir det lettere å slippe angsten for angsten. Du bør kanskje også få litt målrettet behandling i å vende fokuset utover og litt vekk fra deg selv og plagene dine.

Ikke øk Risperdal på egenhånd, men bruk Vival som anvist fra lege. Og husk - dette går bra 😊

Hei. 

Ja det er vel angst, bale når det kommer hver dag. Ja har jo angst for angsten og nå begynner jo dagen med angst, før kom det ikke før på ettermiddagen. Trenger nye vival snart for det har gått med ekstra nå. Lurer på hva de sier til det. Sist sa han jeg måtte klappe og stryke på meg selv men syns ikke det hjalp. Tipper sykepleieren sier jeg kan øke risperdal, det var det psykiateren sa sist jeg hadde mye angst. Han jobber en an plass nå men det er en annen psykiater der. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...