Gå til innhold

Kan man bli høy av sovemedisin?

Anbefalte innlegg

Hadde det veldig vanskelig i går og tok det jeg så på som en harmløs (lav) kombo av sovepreparater for å sovne. Noe er også reseptfritt. Det tok mange timer tror jeg. Jeg fikk ikke sove fordi armer og ben måtte spenne fra seg og jeg måtte gå hele tiden. Det var forferdelig. Var kjempetrøtt og gikk bare rundt og rundt og måtte sette meg igjen. Så snart jeg lå nede ble det umulig å ligge stille. Tok kombo for å forhindre munch, men den kom allikevel. Har ikke mat i hus, så det ble sjokomelk. Også endte jeg opp med å bestille pizza. Men da måtte jeg installere apper og alt mulig drit som jeg ikke har fra før. Bommet på taster og måtte starte på nytt og på nytt. Skrev noe helt annet enn jeg skulle osv. Så fikk jeg gjort det en eller annen gang. Og begynte å få panikk rundt å gå ned til døren. Rett før jeg skulle ut og hente pizza så jeg i speilet at ansiktet var fullt av sjokoladepulver. Fikk vasket bort. Så gikk jeg ned trappene med mer eller mindre hell, fikk henta pizzaen. Da jeg skulle ta imot merka jeg at jeg ikke klarte prate ordentlig... Men han som var der var heldigvis opptatt på tlf. Har spist pizzaen og rotet en del her. Nå 24 timer senere driver jeg og rydder opp i leiligheten som aldri blir ren igjen kjennes det ut som. Doen er stappa full av papir, klær overalt... Er det mulig alt jeg ble høy? Anbefales for øvrig ikke for det kjentes ut som et helvete. 

Anonymkode: 1da0b...666

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476843-kan-man-bli-h%C3%B8y-av-sovemedisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...