Gå til innhold

Er du takknemlig over det du har i livet ditt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg er takknemlig. Jeg tror jeg har oppsøkt så ulike miljøer og vært i dem av en  grunn, selv om jeg har tenkt at det er flaks. Og det er mulig at det er min søken etter å forstå og også tilfeldigheter. Jeg vet ikke. 

Akkurat nå er ting ikke som jeg helst så at de var på en kant. Det er ganske tøft, men så er det jo faktisk helt okay på andre kanter. 

Det er godt å ikke bare sitte i bobla si også. At man må bidra. Så alt i alt... ja 🙂

Endret av Kashmir
psykedeliker skrev (3 timer siden):

Jeg er ikke religiøs, så jeg ser liksom ikke hvem eller hva jeg skulle være takknemlig ovenfor.

Har litt sansen for Igangsetter-hypotesen, men i så fall bryr jo ikke Igangsetteren seg om hva som skjer videre med Skaperverket.

Vi er bare mikroskopiske støvkorn i universet uansett.

Relasjonelt og materielt er jeg ikke subjektivt fornøyd med hvor jeg befinner meg. Så blir det et definisjonsspørsmål hva som objektivt er bra eller dårlig. Jeg har ingen fysiske skavanker og hadde nok klart meg utmerket i et samfunn med et mindre utbygd velferdssystem og færre bullshitjobber.

Men. Er det ikke litt tankevekkende at vi som er snå støvkorn kan utrette så mye? Hallo. Vi har en Tesla i bane ute i verdensrommet. Og det er ikke akkurat det mest spektakulære vi har fått til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...