Gå til innhold

Hvordan har du det i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det helt greit. Er litt tiltaksløs/sliter med å komme i gang med ting, men ellers i ok form. Skal bake litt i dag og pakke inn julegaver. Har det generelt sett helt greit om dagen jeg. Ungene mine er i Thailand, så vi skal feire litt jul 13 januar. 

Trist at du har det vondt. Du får prøve å tenke på det at det varer ikke evig. Du får det nok bedre etter hvert. Og i mellomtiden er det jo fint å fokusere på å gi ungene en fin jul. :)

Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg har det helt greit. Er litt tiltaksløs/sliter med å komme i gang med ting, men ellers i ok form. Skal bake litt i dag og pakke inn julegaver. Har det generelt sett helt greit om dagen jeg. Ungene mine er i Thailand, så vi skal feire litt jul 13 januar. 

Trist at du har det vondt. Du får prøve å tenke på det at det varer ikke evig. Du får det nok bedre etter hvert. Og i mellomtiden er det jo fint å fokusere på å gi ungene en fin jul. :)

Takk! Jeg går inn i mitt 3.år som deprimert. Det er tungt. Blytungt.

Anonymkode: 00782...8e8

Nicklusheletida

Jeg har det bra, men akkurat nå er jeg veldig spent. Min samboer er akkurat nå inne til kontroll med en brukket legg og får snart vite om han kan fortsette med gips eller om det blir operasjon. 

Hvis det blir operasjon vet jeg ikke helt hvordan denne jula blir. Vi skal reise til hytta i morgen. Det er der julegavene ligger under treet allerede og ungene kommer opp lille julaften. 

Så akkurat nå er jeg usikker på om det blir hjemmejul uten julegaver eller hva som skjer. 

Det er så mye som skjer at jeg ikke har det bra. Jeg har en indre smerte og er stresset, urolig, trist, lei meg og nedfor. Jeg fungerer dårlig på jobb og jeg har mlstet matlysten. Men sånn er det. Det er så typisk jula for meg, det er en vond tid, og sånn har det vært hele livet. 

Endret av Emoji

Annonse

Nicklusheletida
Nicklusheletida skrev (57 minutter siden):

Jeg har det bra, men akkurat nå er jeg veldig spent. Min samboer er akkurat nå inne til kontroll med en brukket legg og får snart vite om han kan fortsette med gips eller om det blir operasjon. 

Hvis det blir operasjon vet jeg ikke helt hvordan denne jula blir. Vi skal reise til hytta i morgen. Det er der julegavene ligger under treet allerede og ungene kommer opp lille julaften. 

Så akkurat nå er jeg usikker på om det blir hjemmejul uten julegaver eller hva som skjer. 

Det gikk som bra som det kunne gå. Han trenger ikke gips lenger en gang. Bare en skinne. Blir lettere å dusje nå.  Bruddet var stabilt og fint. Kan få lov til å kaste krykkene innendørs. 

Det blir jul slik vi har planlagt den  :)

Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Det gikk som bra som det kunne gå. Han trenger ikke gips lenger en gang. Bare en skinne. Blir lettere å dusje nå.  Bruddet var stabilt og fint. Kan få lov til å kaste krykkene innendørs. 

Det var kjempebra.  Da ordner alt seg for dere 😀

Her er alt bra.  Stresset er over.  Jeg fikk kjøpt de siste to julegavene til julaften i går og har kjøpt ribba, laget medisterkaker og mangler bare øl til julemiddagen som vi skal spise lille julaften.  Julaften er vi en hel gjeng som skal spise pinnekjøtt.  Og det pinnekjøttet skal heldigvis ikke jeg lage.

Nicklusheletida skrev (22 minutter siden):

Å, det var godt å høre ❤️

Jeg har det fint nå. Har fått på plass alle brikkene og landet i hvordan denne jula blir (så langt jeg vet da 🤩). Hadde et veldig koselig besøk av ei god venninne i går, og vi skravlet i mange timer. Så uendelig godt å ha henne nær både i gode ogtunge dager!

I kveld får vi besøk av mine foreldre. Gleder meg til det. Vi reiser jo bort, sånn at da blir det litt juleselskap på forhånd med dem i dag. Skal finne frem julepynten i ettermiddag. 

Gjest Krøll47

Aner ikke hvordan det går. Ikke veldig bra tror jeg. Har fått mulighet til å legge meg litt siden ungene har gått ut på eventyr. Er litt usikker pga det og om det går greit, men det skal helst gå bra. 

Ser det er flere som er slitne her. Ønsker at alle får en best mulig dag og at det forandrer seg til noe litt bedre ila dagen. 

Her går det fint, jeg er glad for å være covid negativ og symptomfri igjen, men har 1000 ting å gjøre ettersom jeg har måtte holdt meg hjemme på hjemmekontor noen dager. Mamma har hanglet mye i høst men har blitt så bra at hun kommer til oss som vanlig, og gleder seg til det. Jr har allerede kommet hjem, men jeg har bare møtt han på facetime for å unngå covidsmitte før jul :) GLEDER meg til å knugeklemme han! ❤️ 

Nå skal det bare vaskes, handles mat og gaver, stekes og kokes og bakes, ryddes, skysses julegaver hit og dit etc etc, og har på toppen fremdeles et par sosiale events som tar noen kveldstimer også 🤪 Men glede i heimen - juleferie etter siste møte rundt lunsj i morgen :D 

God jul og lykke til med innspurt DOL'ers! ❤️ 

Annonse

Kayia skrev (9 minutter siden):

Her går det fint, jeg er glad for å være covid negativ og symptomfri igjen, men har 1000 ting å gjøre ettersom jeg har måtte holdt meg hjemme på hjemmekontor noen dager. Mamma har hanglet mye i høst men har blitt så bra at hun kommer til oss som vanlig, og gleder seg til det. Jr har allerede kommet hjem, men jeg har bare møtt han på facetime for å unngå covidsmitte før jul :) GLEDER meg til å knugeklemme han! ❤️ 

Nå skal det bare vaskes, handles mat og gaver, stekes og kokes og bakes, ryddes, skysses julegaver hit og dit etc etc, og har på toppen fremdeles et par sosiale events som tar noen kveldstimer også 🤪 Men glede i heimen - juleferie etter siste møte rundt lunsj i morgen :D 

Gode julevibber i innlegget ditt ❤️ God jul til deg og dine 🌲🥰

Nicklusheletida
Kayia skrev (17 minutter siden):

Oj sann ! Godt du har blitt bedre. God jul til deg også :)

Nicklusheletida skrev (8 timer siden):

Oj sann ! Godt du har blitt bedre. God jul til deg også :)

Takk i lige så, og skikkelig fint å høre at kjæresten slapp operasjon og gips! Kos dere til fjells i jula, gjetter vi sees her inne i løpet av jula 😃

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...