Gå til innhold

Dere som har bipolar lidelse/depresjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går ikke i noe fast behandling nå, men er kort vei til fastlegen også tar jeg medisiner fast. Jeg har gått mye i ulik behandling og er nå i en fase hvor det å etablere en ny hverdag er fokus. Ikke sitte på et kontor og snakke. Kanskje får jeg behov for videre behandling igjen senere. 

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Her jeg bor (stor by) har jeg aldri hørt om langstidspost. Heter det det? Har dps det? Får du god hjelp?

Anonymkode: 7051e...775

Husker ikke helt hva det egentlig heter, men det er en sengepost hvor man er innlagt i mange måneder. Har ikke vært her så lenge, men det virker som et greit behandlingsopplegg. 

Har også avsluttet samtaleterapi på dps nylig. Startet først i sommer etter mange år ubehandlet, uklare diagnoser, mye variasjon i fungering osv. Tenkte jeg skulle gå all inn nå i høst med oppstart av medisiner og nytt forsøk på behandling. Det gikk dårlig. Håper på å kunne ta et kurs over nyttår som går over lang tid, men mulig det er krav til at jeg har samtaler parallelt. Da vet jeg ikke om det blir noe. De endrer visst stadig kriterier! 

Anonymkode: e2dd5...8eb

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har også avsluttet samtaleterapi på dps nylig. Startet først i sommer etter mange år ubehandlet, uklare diagnoser, mye variasjon i fungering osv. Tenkte jeg skulle gå all inn nå i høst med oppstart av medisiner og nytt forsøk på behandling. Det gikk dårlig. Håper på å kunne ta et kurs over nyttår som går over lang tid, men mulig det er krav til at jeg har samtaler parallelt. Da vet jeg ikke om det blir noe. De endrer visst stadig kriterier! 

Anonymkode: e2dd5...8eb

Håper du får plass på kurset. Kan jeg spørre hvilket type kurs det er?

Anonymkode: 7051e...775

Jeg går ikke i behandling lenger. Når jeg begynte på Lamictal ble jeg mer stabil men jeg er fortsatt deprimert. Jeg vil ikke si at jeg har vert dypt deprimert men jeg har mye selvmordstanker. Det virker som at psykolog som jeg ikke går til lenger og fastlege synes at utfallet er liksom godt nok. Jeg er ufør nå. Så da er det ingen som pusher for mer behandling hvis jeg ikke ber om det selv.

Anonymkode: c51a1...fea

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...