Gå til innhold

Har dere også hatt en fin og fredelig julekveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Krøll47

Har grudd meg til denne dagen og kvelden lenge. Sikkert to måneder. Det ble mitt ansvar, stort sett alt. Men det gikk også til slutt bra. Mestret de tingene jeg måtte uten følelsesutbrudd eller full stopp, som er første check. Deretter virket barna fornøyde med opplegget og samværet med begge (fraskilte) foreldre. En koselig kveld. Jeg har kjent mye glede på barnas vegne. De har virket trygge, lykkelige og spente, virket som de stortrivdes. Vil gå så langt som å si at jeg har opplevd egenglede denne kvelden også. Det er jeg takknemlig for. Kjenner på et vemod fordi den følelsen ofte er så flyktig. Men for nå kan jeg si at jeg har hatt det overraskende godt i kveld. 

Sølvguttene hører med for meg fra klokken 17. Det pleier alltid røre noe i meg..får et snev av julestemning. 

Endret av Krøll47

Annonse

Var med folk fra tidlig morgen og hadde det utrolig hyggelig med frokost, film og åpning av noen gaver ( siden jeg skulle dra hjem utpå ettermiddagen ) 

Var en veldig fin og hyggelig kveld med god mat og klassiske julesanger før jeg la meg, sliten og fornøyd med hele dagen. Og fine gaver. 

Veldig hyggelig. Sammen med mor og søster og hennes to små barn, masse god mat (ribbe på julaften), tradisjonen med karamellpudding til dessert, og julekaker. Pakker og så kos med Shrek på tv. Det er bare barna som får gaver.

Kjente på glede da jeg gikk helt alene hjem i går 🥰

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...