Gå til innhold

Dere som sliter (oss) med depresjon ; hvordan er jula så langt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du håper du snart slipper å skjerpe deg mer. Har dere langt program ennå?

Hadde julaften med barna sammen med eks men nå er de der resten av jula. Jula er ikke eksisterende for min del nå. I går var jeg rastløs og urolig. I dag har jeg egentlig bare stått opp for en times tid for å ta noe å spise nå på kvelden. Var deilig å sove bort tiden men det straffer seg, for nå får jeg ikke sove tror jeg. Resten av juleferien blir forhåpentligvis lang. Er sliten og vil være i fred, så det passer greit. 

Anonymkode: 6e130...7e1

UtakknemligDiva

Vet ikke om det er riktig å si jeg er direkte deprimert lenger. Desember er en mnd jeg er mer sliten en ellers. Har bare innsett at jeg reagerer slik på mørketid. Klarer å takle det nå. Men jeg er mer sliten enn vanlig. Og jeg trodde ikke jeg skulle få lyst å være lenger i hjembyen så jeg spurte ikke om ferie. Nå fant jeg ut jeg ønsket å være her lenger og fikk mulighet for privat sjafør, men det er ikke igjen folk til å ta vaktene mine så jeg må møte på jobb på torsdag🙃 i tillegg skal jeg ikke bo hjemme, men hos en som eier en hund jeg passer. Nyttårskvelden gleder jeg meg til, for da skal jeg ha fest :)))

Har også drukket en del mer enn jeg pleier, slik er det i jula. Lager verdens beste irish, og så gikk jeg til exen og fikk Gin Tonic. Så lenge det er bare denne korte perioden driter jeg i det. Men jeg gir totalt faen. Har sikkert drukket 5 irish coffe i kveld også.. sover godt (tross rævva søvnkvalitet). 

Jeg blir vanligvis alltid deprimert i romjula, men det virker ikke som at det blir å skje i år. Går ikke rundt og er glad heller, men er i nøytral modus. Kan nok takke Litium for at jeg er så mye bedre. Men det er litt rart å ikke være på randen til sammenbrudd tredje juledag. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...