Gå til innhold

jeg klarer ikke helt å få tak på hva som foregår med hodet mitt, kanskje noen kjenner seg igjen (lang tekst)

Anbefalte innlegg

Tenker du virker litt ødelagt av å være nærmest institusjonalisert og veldig medisinert i ti år. I den fasen man skal lære seg å ta vare på seg selv. Du virker lite selvstendig. Dette kan gå seg til med mer trening og ved å ikke vøre overmedisinert eller for tett på behandler som sier hva du skal gjøre i hver minste detalj. Om ikke er autisme det nærmeste. Man blir ikke så infantilisert av adhd og ocd.

Anonymkode: 83944...aff

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tenker du virker litt ødelagt av å være nærmest institusjonalisert og veldig medisinert i ti år. I den fasen man skal lære seg å ta vare på seg selv. Du virker lite selvstendig. Dette kan gå seg til med mer trening og ved å ikke vøre overmedisinert eller for tett på behandler som sier hva du skal gjøre i hver minste detalj. Om ikke er autisme det nærmeste. Man blir ikke så infantilisert av adhd og ocd.

Anonymkode: 83944...aff

Du satte ord på det jeg ubevisst tenkte. Kanskje ikke ødelagt, men sterkt påvirket av tilstanden.

Jeg har også mine tvil på et akseptabelt funksjonelt liv sånn plutselig, med både medisin-nedtrapping og terapikutt samtidig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...