Gå til innhold

AP i kombinasjon med AD

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd lavdose AP for angst og uro en liten periode tidligere- opplevde at det hjalp. 
Men så begynte jeg på AD- og når jeg etter en stund på det ble veldig angstplaga igjen så prøvde jeg igjen med lavdose ap i tillegg da dette skulle være vanlig iflg legen å bruke. Men da opplever jeg at angsten blir enda verre. Hvordan gir det mening?

Anonymkode: 940c5...d53

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/477068-ap-i-kombinasjon-med-ad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg deler ikke helt dine erfaringer personlig - jeg opplevde at lavdose AP lindret noe av angsten fra oppstart med AD. Men vi kan jo være forskjellige sånn sett.

Spørsmålet er egentlig hvorfor man skal forandre noe som fungerer? Kanskje du skal snakke med legen din om å revurdere AD hvis det ikke virker og du hadde god effekt av AP?

ISW skrev (36 minutter siden):

Jeg deler ikke helt dine erfaringer personlig - jeg opplevde at lavdose AP lindret noe av angsten fra oppstart med AD. Men vi kan jo være forskjellige sånn sett.

Spørsmålet er egentlig hvorfor man skal forandre noe som fungerer? Kanskje du skal snakke med legen din om å revurdere AD hvis det ikke virker og du hadde god effekt av AP?

Ja har tenkt på det. Men jeg vet jo ikke om ap vil fungere «alene» nå siden jeg er sykere enn den gang. Og har noe depresjon også muligens.  Føles litt komplisert - og det er jo ikke bare bare å slutte på AD heller når man er såpass dårlig som jeg er nå

Anonymkode: 940c5...d53

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...