Gå til innhold

Bipolar - jeg ødelegger jula. Flere med disse utfordringene:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Undrer meg at du ikke foreslo å ringe barnevernet her også. For vi foreldre har ikke lov til å være mindre enn 100%. Fedre kanskje, men ikke mødre. Og I det minste ikke vi som har psykisk sykdom og allerede satt i uendelig skyld og mistenksomhet. 

Er sikkert at TS' barn har en fin jul. Håper TS får slappe litt av. Ingen som hadde sagt noe på det om man hadde hatt fysiske plager.

Anonymkode: 672c1...501

Barnevernet var ikke i mine tanker. Jeg har heller aldri ment at foreldre må være 100%, tvert i mot. Forhold deg til det jeg faktisk skriver og ikke lag sånne ideer du liksom vil anklage meg for å ha. Takk. 

Fortsetter under...

Ts her:

1: Ja, barna blir påvirket og legger merke til at noe er galt uansett om jeg prøver å holde fasaden. Mannen min pluss andre familiemedlemmer tar vare på de. De har det nok ganske fint, slev om mamma ikke er i form. Jeg har holdt meg mest mulig alene., så de har ikke sett så mye. 

2: Jeg sendte melding psykiater som faktisk svarte til tross for juleferie. Fikk beskjed om skjerming, medisinøkning av Zyprexa pluss lav dose Sobril i tillegg. Det går allerede bedre etter første dose + doseøkning.

Takk for engasjementet. Og det er litt støtte i å høre at noen kjenner seg igjen 😊

Anonymkode: 42a5c...5b8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...