AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 Skrevet 28. desember 2023 Jeg ble det en gang jeg ville dra hjem for å sove. Var innlagt med alvorlig depresjon/suicidalitet. Anonymkode: e20b4...c83 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 28. desember 2023 Skrevet 28. desember 2023 (endret) Var innlagt frivillig, og ble tvangsinnlagt på nødrett. Enda jeg ikke skulle dra. Ble flyttet fra åpen til lukket i samme slengen. Endret 28. desember 2023 av Worriesome Plenty 2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 Skrevet 28. desember 2023 Worriesome Plenty 2 skrev (12 minutter siden): Var innlagt frivillig, og ble tvangsinnlagt på nødrett. Enda jeg ikke skulle dra. Ble flyttet fra åpen til lukket i samme slengen. Hva var grunnen? Anonymkode: 95bf9...109 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 29. desember 2023 Skrevet 29. desember 2023 Ja, på psykiatrisk og somatisk, men det er ting som opptar liten plass i hukommelsen for tiden. Minner blekes heldigvis med årene... 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 29. desember 2023 Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva var grunnen? Anonymkode: 95bf9...109 Jeg ble tolket til å være suicidal, men mistenker det like mye var at jeg nektet å ta trilafon+ de mente jeg hadde en aktiv psykose. Veldig lenge siden, og ett skikkelig sjokk da. 0 Siter
Glitter Skrevet 29. desember 2023 Skrevet 29. desember 2023 (endret) Ja, så og si. Det vil si at jeg fikk ultimatum om å skrive under på frivillig tvangsparagraf eller så kom de til å flytte meg over på ordentlig tvang. Dette ble jeg overtalt til å gjøre hver tredje uke når vedtaket gikk ut i noen måneder. Husker jeg hatet at det het frivillig tvang for der var jo ikke frivillig når alternativet var å flyttes til en annen paragraf. Da lot jeg de bare slippe papirarbeidet. Men skjønner jo hvorfor i dag. Endret 29. desember 2023 av Glitter 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.