Gå til innhold

Hvor lenge har doktor online forumet eksistert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvilket liv du har levd. Hehe. Kan du ikke fortelle litt? 😊

Anonymkode: 2160a...18c

Jeg studerte bl.a. i New York og reiste mye i Midtøsten hvor jeg var både politisk representant og forsket ifb. med doktoravhandling.  Jeg var i slutten av førtiårene da jeg begynte med doktorstudiene i NY og midt i femtiårene da jeg fullførte.  

Jeg ble skilt tidlig i førtiårene og noen år senere begynte jeg å reise og har ikke sluttet siden☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Savannah skrev (4 minutter siden):

Jeg studerte bl.a. i New York og reiste mye i Midtøsten hvor jeg var både politisk representant og forsket ifb. med doktoravhandling.  Jeg var i slutten av førtiårene da jeg begynte med doktorstudiene i NY og midt i femtiårene da jeg fullførte.  

Jeg ble skilt tidlig i førtiårene og noen år senere begynte jeg å reise og har ikke sluttet siden☺️

Takk for at du deler. Livet ditt høres spennende og interessant ut, og litt utenfor boksen. Hva er favoritt landene du har reist til, om du skulle plukket ut ett par stykker?

Anonymkode: 2160a...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for at du deler. Livet ditt høres spennende og interessant ut, og litt utenfor boksen. Hva er favoritt landene du har reist til, om du skulle plukket ut ett par stykker?

Anonymkode: 2160a...18c

Det er dette med "utenfor boksen" som mange hadde vanskelig for å svelge.  Jeg kan ikke velge favoritt land for alle er spennende, men jeg er veldig knyttet til kurdere og har vært åtte ganger i Kurdistan i Nord-Irak.  De lagde også et tv program om meg da jeg fullførte doktorgraden😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...