Wulfi Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Asså: Jeg fikk innvilget uføretrygd i desember i fjor på psykisk grunnlag. (100% ufør het det) I brevet som psykiateren sendte til trygdekontoret sto det bla: "mistanke om alvorlig sinnslidelse". Nå har jeg de siste mnd følt meg ganske frisk og "normal" , og føler at jeg ikke har helt rett på disse pengene. Går heller ikke til psykiater lenger ,men skal begynne igjen . Drøftet det med legen min på tlf ,og han mente at jeg burde ta imot trygden fremdeles ,for som han sa : Du vet ikke når du raser nedover igjen ,og DA er du ikke istand til å ha et normalt arbeidsliv. Hva syns du Irene ??? Er litt forvirra jeg. Trenger pengene sårt ,men syns det er litt ekkelt å ta imot dem også.... 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 12. april 2002 Skrevet 12. april 2002 Det er helt umulig for meg å vite om du er syk eller frisk, så dette pørsmålet er legen din den rette til å svare på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.