Gå til innhold

Snylter jeg eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Asså: Jeg fikk innvilget uføretrygd i desember i fjor på psykisk grunnlag. (100% ufør het det) I brevet som psykiateren sendte til trygdekontoret sto det bla: "mistanke om alvorlig sinnslidelse".

Nå har jeg de siste mnd følt meg ganske frisk og "normal" , og føler at jeg ikke har helt rett på disse pengene. Går heller ikke til psykiater lenger ,men skal begynne igjen .

Drøftet det med legen min på tlf ,og han mente at jeg burde ta imot trygden fremdeles ,for som han sa : Du vet ikke når du raser nedover igjen ,og DA er du ikke istand til å ha et normalt arbeidsliv.

Hva syns du Irene ??? Er litt forvirra jeg. Trenger pengene sårt ,men syns det er litt ekkelt å ta imot dem også....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/47745-snylter-jeg-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...