Gå til innhold

Hva var den siste serien du så og hvilken terningkast vil du gi den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva var den siste serien du så og hvilken terningkast vil du gi den?

Fool me once. 5.

Anonymkode: a464a...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva var den siste serien du så og hvilken terningkast vil du gi den?

Fool me once. 5.

Anonymkode: a464a...773

The seed. 4-5, det ble mange personer å holde styr på synes jeg med handling fra flere land, men spennende var det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Lillemus skrev (2 timer siden):

The seed. 4-5, det ble mange personer å holde styr på synes jeg med handling fra flere land, men spennende var det jo.

Den har jeg tenkt å se! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makta - 6 

The Seed: 5- 

Ellers - Papirhuset (har sett alle sesonger, kommet en ny nå):  5+ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva var den siste serien du så og hvilken terningkast vil du gi den?

Fool me once. 5.

Anonymkode: a464a...773

Shantaram, terningkast 6. Helt nydelig på så mange vis, og jeg skjønner ikke at sessong 2 ble stoppet. 

Eller har jeg Makta pågående, terningkast 6 så langt.

Fool Me Once får noe mellom en sterk 2'er og en svak 3'er av meg. Etter min smak fungerer Harlan Cobens noveller langt bedre i bokform enn som serie. Piken på toget og Den fremmede fungerte noe bedre, men også de langt bedre i bokform. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fool Me onde orket jeg ikke se mer enn en episode.  Jeg synes skuespillerne spilte usedvanlig dårlig. 1.

Ellers ser jeg Sannheten 5+, og har sett den danske serien om de to guttene som ble sendt på guttehjem.  Het den kommeren dag?  Jeg får opp titlene på spansk så jeg husker ikke hva den heter på norsk.  6-5

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Glemte Makta. Terningkast 6.

Gir Besatt av naboen terningkast 6.

Ellers er jeg glad i krimserier, særlig Shetland. 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Virgen river (Netflix)♥️♥️

Anonymkode: f4eba...62e

Den første sesongen var veldig fin synes jeg, men så ble det som mange slike serier da - "hva skal vi finne på nå?" liksom og vi falt av lasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns også den første( og )andre var best. Men veldig glad i denne serien uansett😊

Anonymkode: f4eba...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dr. Stone: Stone Wars (tegneserie)

Ternigskast 7, liker vitenskapsting bakt inn i historien, humoren var tidvis ikke helt min stil, musikken var ikke helt min stil, men ok serie skal se de andre episodene også.

Anonymkode: a9d7d...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dr. Stone: Stone Wars (tegneserie)

Ternigskast 7, liker vitenskapsting bakt inn i historien, humoren var tidvis ikke helt min stil, musikken var ikke helt min stil, men ok serie skal se de andre episodene også.

Anonymkode: a9d7d...a42

Når fikk en terning 7 sider?

Anonymkode: deecc...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (5 timer siden):

Fool Me onde orket jeg ikke se mer enn en episode.  Jeg synes skuespillerne spilte usedvanlig dårlig. 1.

Ellers ser jeg Sannheten 5+, og har sett den danske serien om de to guttene som ble sendt på guttehjem.  Het den kommeren dag?  Jeg får opp titlene på spansk så jeg husker ikke hva den heter på norsk.  6-5

Jeg var altfor snill når jeg ga 2+/3-. Er enig med deg i at skuespillerferdighetene var svake, og i tillegg var casting og manus dårlig. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett en mindre troverdig eks-soldat noensinne feks.

Harlan Coben introduserer alltid 1000 nye mulig skyldige karakterer underveis i bøkene sine, og det funker til en viss grad i bokform. På film blir det bare rotete og uinteressant å følge en historie uten rød tråd, og Fool Me Once var en versting i så måte. Her var det i tillegg en rekke bihistorier uten sammenheng med den overordnede historien.

Nytt terningkast 1+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makta er sist sette her også, og jeg gir den også en 6’er, selv om jeg ikke syntes siste episode var like bra som de før jul. 

Ellers har vi begynt å se på Seed, men jeg har ikke blitt supergira på den. Kanskje jeg bare ikke har fulgt godt nok med..

Kanskje den beste krimserien jeg har sett de siste månedene, er Happy Valley. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (På 11.1.2024 den 11.32):

Ellers ser jeg Sannheten 5+, og har sett den danske serien om de to guttene som ble sendt på guttehjem.  Het den kommeren dag?  Jeg får opp titlene på spansk så jeg husker ikke hva den heter på norsk.  6-5

"Det kommer en dag" heter den serien om de to danske brødrene, vi begynte å se den og den er helt grusom. Den er basert på virkelige hendelser - de ansatte på dette stedet må jo virkelig ha vært noen sadistiske psykopater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...