Gå til innhold

Hva var den siste serien du så og hvilken terningkast vil du gi den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (På 11.1.2024 den 12.27):

Glemte Makta. Terningkast 6.

Gir Besatt av naboen terningkast 6.

Ellers er jeg glad i krimserier, særlig Shetland. 6

Nei nei. Usannsynlig handling, mange huller i manus, og middelmådig spill på de fleste.

Men - ganske underholdende likevel - 4/6 stjerner 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje
Ekstra skrev (13 minutter siden):

Nei nei. Usannsynlig handling, mange huller i manus, og middelmådig spill på de fleste.

Men - ganske underholdende likevel - 4/6 stjerner 😊

Synes den tapte seg litt mot slutten. Skuespillerne var gode, men ja, noen hull her og der. At handlingene var usannsynlige er jeg enig i, men det gjorde ikke noe. Bisarr historie 😳🙃

Ender på terningkast 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg glemte «My life with the Walther Boys» 
Og så har jeg sett «Gutt sluker universet»  og begge disse er sebare. Terningkast 5 på begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 1.42):

Hva var den siste serien du så og hvilken terningkast vil du gi den?

Fool me once. 5.

Anonymkode: a464a...773

gud så kjedelig den var... den fikk terningkast 1.

 

akkurat nå ser jeg DAMAGES (viaplay), The good fight (HBO). Begge får en 7er. 

Anonymkode: 2b956...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett Fool me once, men uten å bli engasjert. Kan gi den en toer.

Jeg holder på med Sannheten på TV2Play og har likt den godt hittil, Men har en følelse av at jeg kommer til å bli skuffet når siste episode kommer på søndag, for jeg synes det har gått litt nedover. Håper den holder seg til en femmer.

Makta gir jeg også 5 etter de to siste episodene. Hadde litt mer sekserfølelse før nyttår. Jeg anbefaler alle å lese Fakta om makta-spalten på nrk.no

Jeg har også prøvd å se Annika sesong 2 på NRK, fordi jeg slang gjennom sesong 1 uten at den gjorde særlig inntrykk. Men jeg har sovnet hver gang, så den er i hvert fall ikke spennende. Korte episoder er positivt, men innslagene om hovedpersonens tilknytning til Norge (som muligens er medvirkende til at den sendes i Skandinavia) virker bare påklistret for meg i denne sesongen. 

Den jeg har likt best i det siste og kan gi en sekser, er En helt vanlig familie (Netflix). Har lest to bøker av forfatteren som står bak og slukte dem også.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Kayia skrev (På 11.1.2024 den 17.38):

Jeg var altfor snill når jeg ga 2+/3-. Er enig med deg i at skuespillerferdighetene var svake, og i tillegg var casting og manus dårlig. Jeg tror faktisk ikke jeg har sett en mindre troverdig eks-soldat noensinne feks.

Harlan Coben introduserer alltid 1000 nye mulig skyldige karakterer underveis i bøkene sine, og det funker til en viss grad i bokform. På film blir det bare rotete og uinteressant å følge en historie uten rød tråd, og Fool Me Once var en versting i så måte. Her var det i tillegg en rekke bihistorier uten sammenheng med den overordnede historien.

Nytt terningkast 1+.

Altså helt seriøst, eks-soldat med ansiktet full av botox og fillers og brun sminke 🤣🤣 Den må de dra lenger ut på landet med. Jeg klarte ikke fullføre episode 1 engang.

En Helt Vanlig Familie (svensk - Netflix) endte jeg opp med. Vil gi den sterk 4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trinity80 skrev (1 time siden):

Altså helt seriøst, eks-soldat med ansiktet full av botox og fillers og brun sminke 🤣🤣 Den må de dra lenger ut på landet med. Jeg klarte ikke fullføre episode 1 engang.

En Helt Vanlig Familie (svensk - Netflix) endte jeg opp med. Vil gi den sterk 4. 

Enig i at det var en fir’er. Ikke genial og ikke original, men absolutt severdig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett 11/2 episode av "Kongen og jeg" og gir den 4. Digga musikken! Og jeg syns kongen hittil har vært dels utrolig merkelig, dels irriterende og dels har jeg syns veldig synd på ham. .

Jeg skal prøve å se ferdig resten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

The Idol var vel siste serien jeg så sammenhengende uten å kjede meg. 
Terningkast vet jeg ikke, men må vel kanskje være 6 siden jeg kunne se den uten å kjede meg mye. 
 

Den som dreper, før den, klarte også å følge med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riverblue
Dorthe skrev (På 15.1.2024 den 22.38):

Og jeg glemte «My life with the Walther Boys» 
Og så har jeg sett «Gutt sluker universet»  og begge disse er sebare. Terningkast 5 på begge to.

 «Gutt sluker universet» synes jeg var en fantastisk serie. Jeg ble helt oppslukt. Terningkast 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
Riverblue skrev (14 minutter siden):

 «Gutt sluker universet» synes jeg var en fantastisk serie. Jeg ble helt oppslukt. Terningkast 6

Takk for tips! Da blir det den i dag👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Japanese tales of the macabre".

Terningkast 3/4. Veldig kreativ og overraskende, men også veldig ujevn med halvferdige skisser. Det blir sånn at jeg må hele for å få med meg gullkornene innimellom.

Jeg velger musikk og serier etter hva som er interessant. Ikke hva som er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke den siste jeg har sett, men jeg vil likevel trekke frem denne: The Morning Show (på Apple TV). Den får max score fra meg. Jennifer Aniston og Reese Witherspoon storspiller.

Nå er jeg mer enn gjennomsnittlig interessert i mediabransjen og dette kan innvirke på min bedømmelse, men jeg synes i alle fall den var svært god. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir Fargo, terningkast 6.Utrolig bra serie. Line of Duty får også 6 på terningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2024 den 22.46):

gud så kjedelig den var... den fikk terningkast 1.

 

akkurat nå ser jeg DAMAGES (viaplay), The good fight (HBO). Begge får en 7er. 

Anonymkode: 2b956...70e

Fool me once er dritbra. Ga den 6. En av de beste på lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...