Gå til innhold

Hva godteri spiser du nå i helga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva godteri spiser du nå i helga?

Jeg har lagt meg til en dårlig uvane med å begynne på godteriet på fredagen også spiser jeg restene på lørdagen. Hender også at jeg har så mye at jeg også ender opp med å spise også på søndagen. Så i dag sitter jeg her med en stor pose potetgull, holyday rømmedip og 10(!) kinder bueno sjokolader (det var tilbud) 😬🙈

Anonymkode: 936d4...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Vanligvis spiser jeg mye godteri (elsker både smågodt, chips og ostepop), men jeg har strammet inn nå etter nyttår. Mannen og jeg er på helgetur, og jeg spiste kun en pakke Dent i bilen i går av usunne ting. 

I dag har vi rent slalåm, og jeg hadde en liten øl til lunsj og to glass rødvin i kveld. Og 2 dadler og 1 sjokoladebit i ettermiddag ja.

Tenker det blir noe liknende i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Vanligvis spiser jeg mye godteri (elsker både smågodt, chips og ostepop), men jeg har strammet inn nå etter nyttår. Mannen og jeg er på helgetur, og jeg spiste kun en pakke Dent i bilen i går av usunne ting. 

I dag har vi rent slalåm, og jeg hadde en liten øl til lunsj og to glass rødvin i kveld. Og 2 dadler og 1 sjokoladebit i ettermiddag ja.

Tenker det blir noe liknende i morgen. 

Oj, det var litt av en innstramming ja. Må si jeg synes det er litt imponerende å klare å gå fra å spise mye til så lite. Hvordan har du klart det? Og tror du at du vil klare å holde det gående i lengden? Jeg har mange ganger tenkt at jeg skal slutte men tar ikke lange tiden før jeg er ute på kjøret igjen uff hehe.

Anonymkode: 936d4...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva godteri spiser du nå i helga?

Innstramming her også. :) I jula spiste vi alt mulig, men nå er det ikke mye igjen i huset, heldigvis. Kjøper ikke snop til vanlig så det går fint. Det står en stor boks Bulow lakriskuler i skapet, eller 1/4 av en kanskje, men selv det er ganske mange! Antar de går med i morgen kveld... :D Mannen fikk dem i julegave av guttungen og jeg gjør det jeg kan for å hjelpe ham å spise dem opp. 😂

Ellers har vi heller hatt lavkarbo sjokoladekake eller lavkarbo eplekake med krem og ev. bær til lørdagskos, mye bedre enn smågodt synes jeg egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (21 minutter siden):

Innstramming her også. :) I jula spiste vi alt mulig, men nå er det ikke mye igjen i huset, heldigvis. Kjøper ikke snop til vanlig så det går fint. Det står en stor boks Bulow lakriskuler i skapet, eller 1/4 av en kanskje, men selv det er ganske mange! Antar de går med i morgen kveld... :D Mannen fikk dem i julegave av guttungen og jeg gjør det jeg kan for å hjelpe ham å spise dem opp. 😂

Ellers har vi heller hatt lavkarbo sjokoladekake eller lavkarbo eplekake med krem og ev. bær til lørdagskos, mye bedre enn smågodt synes jeg egentlig.

Har du noe link til oppskrift på de kakene? Jeg har jo egentlig planer om å starte ett nytt og bedre liv, så kanskje jeg skulle forsøke meg på å lage det en dag. Men der er jo en jungel der ute av oppskrifter og vanskelig å vite hvilke oppskrifter man burde gå for og ikke egentlig.

Anonymkode: 936d4...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Oj, det var litt av en innstramming ja. Må si jeg synes det er litt imponerende å klare å gå fra å spise mye til så lite. Hvordan har du klart det? Og tror du at du vil klare å holde det gående i lengden? Jeg har mange ganger tenkt at jeg skal slutte men tar ikke lange tiden før jeg er ute på kjøret igjen uff hehe.

Anonymkode: 936d4...b8a

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal spise/drikke verken godteri,  chips, ostepop, brus eller alkohol på hverdagene. Og i tillegg være litt tilbakeholden med porsjoner, desserter, kaker/boller etc. Det blir nok noen unntak, som f.eks da vi var på middagsbesøk på en torsdag,  og i dag da jeg hadde en øl en fredag midt på dagen i slalåmbakken - men jeg er veldig bevisst. Vi er på hotell 3 netter, og det er vanskelig å begrense seg til frokost  men jeg klarte å ta mindre enn jeg hadde lyst på, så er fornøyd.

Hvor lenge det vil vare, vet jeg ikke. Får se 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du noe link til oppskrift på de kakene? Jeg har jo egentlig planer om å starte ett nytt og bedre liv, så kanskje jeg skulle forsøke meg på å lage det en dag. Men der er jo en jungel der ute av oppskrifter og vanskelig å vite hvilke oppskrifter man burde gå for og ikke egentlig.

Anonymkode: 936d4...b8a

Sjokoladekaken husker jeg ikke hvor jeg fant, men søk på Bells eplekake så får du opp den - men den har nok noen ingredienser du ikke har i huset, men må på helsekosten for å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg spiser ikke goderi i helga. Skal snart spise kyllingvinger, salat og hvitløksbrød med Pepsi max til. 

Desserten i kveld får bli en youplait Youghurt. 

Det er et stramt regime her nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (20 timer siden):

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal spise/drikke verken godteri,  chips, ostepop, brus eller alkohol på hverdagene. Og i tillegg være litt tilbakeholden med porsjoner, desserter, kaker/boller etc. Det blir nok noen unntak, som f.eks da vi var på middagsbesøk på en torsdag,  og i dag da jeg hadde en øl en fredag midt på dagen i slalåmbakken - men jeg er veldig bevisst. Vi er på hotell 3 netter, og det er vanskelig å begrense seg til frokost  men jeg klarte å ta mindre enn jeg hadde lyst på, så er fornøyd.

Hvor lenge det vil vare, vet jeg ikke. Får se 😊

Du er flink nå :) Hvis du har pleid å spise slike ting i hverdagene tidligere, tror jeg dette vil gi raske resultater på vekta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Du er flink nå :) Hvis du har pleid å spise slike ting i hverdagene tidligere, tror jeg dette vil gi raske resultater på vekta. 

Ja, jeg merker nå at jeg har vært ille ute 😳😳😳 Det har jo riktignok vært jul, men jeg har nok ikke spist så mye mer i jula enn vanlig. Så jeg har lagt meg til noen dårlige vaner, spesielt de siste par årene mtp chips og sånn...

Jeg veide meg sist på torsdag - da var det 2,5 kilo ned siden 1.januar!

Føler at jeg har klart å snu nå. Er ikke noe særlig sugen på søtt nå i helga. Men vi har litt vin og øl da, her vi er på hotell i fjellet 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (10 minutter siden):

Jeg spiser ikke goderi i helga. Skal snart spise kyllingvinger, salat og hvitløksbrød med Pepsi max til. 

Desserten i kveld får bli en youplait Youghurt. 

Det er et stramt regime her nå. 

Jeg klarer ikke å se på en yoghurt som dessert 😅 Det er for meg "vanlig mat". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser appelsinbåter, druer, pæreskiver og forskjellig ost. Og to små flasker beligisk øl som jeg fikk til jul. Åpnes til delfinale i grand prix 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Jeg har spist lakris i dag. 

Jeg elsker lakris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
påskelilje skrev (2 minutter siden):

Jeg elsker lakris!

Ja jeg og, det er hver lørdag det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (46 minutter siden):

Jeg klarer ikke å se på en yoghurt som dessert 😅 Det er for meg "vanlig mat". 

Funker når jeg får lyst på noe søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (58 minutter siden):

Jeg har spist lakris i dag. 

Hvilken lakris da? Selv liker jeg best panda lakris.

Anonymkode: 936d4...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken lakris da? Selv liker jeg best panda lakris.

Anonymkode: 936d4...b8a

Xtra lakris konfekt, den med farger på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...