Gå til innhold

Hva godteri spiser du nå i helga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser veldig lite godteri selv om vi har det hjemme. Det kan gå et par uker mellom hver gang jeg får lyst på godteri. Når jeg får lyst på godteri så spiser jeg så mye jeg vil, så går det lenge til neste gang igjen. Som oftes når jeg får lyst på godteri så er jeg gjerne litt sulten og da spiser jeg heller mat. 

Må legge til at jeg generelt ikke er et matmenneske. Spiser mat fordi jeg må og når jeg er sulten. Er ganske inaktiv for tida så da spiser jeg bare et par skiver til frokost og en porsjon middag i løpet av dagen. 

Endret av Fionys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (På 13.1.2024 den 20.19):

Funker når jeg får lyst på noe søtt :)

Hm.

Tror ikke det funker for meg 😄 Det er ikke det søte i seg selv som frister, men selve produktet. Men det går overraskende greit altså!

Må bare legge til at det har ikke vært sånn at jeg har spist/drukket alt det jeg ramset opp over her,  hver dag. Men det har nok vært NOE usunt/unødvendig hver eneste dag...

Nå er jeg ganske sulten (14.30), og skal rett på skitur om tre kvarter. Burde sikkert ha spist en youghurt eller drukket en Litago... men det har jeg ikke. Har foreløpig ikke selvdisiplin nok til å ha nødmat på kontoret 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (1 time siden):

Hm.

Tror ikke det funker for meg 😄 Det er ikke det søte i seg selv som frister, men selve produktet. Men det går overraskende greit altså!

Må bare legge til at det har ikke vært sånn at jeg har spist/drukket alt det jeg ramset opp over her,  hver dag. Men det har nok vært NOE usunt/unødvendig hver eneste dag...

Nå er jeg ganske sulten (14.30), og skal rett på skitur om tre kvarter. Burde sikkert ha spist en youghurt eller drukket en Litago... men det har jeg ikke. Har foreløpig ikke selvdisiplin nok til å ha nødmat på kontoret 😄

God skitur ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

God skitur ! :)

Takk! Det var nydelig! Og kaldt! Gikk en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Takk! Det var nydelig! Og kaldt! Gikk en time.

Her ble det Sats i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...