Gå til innhold

Hvilke influensere følger du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke influensere følger du? Du kan gjerne også inkludere hvorfor om du ønsker utdype.

Anonymkode: e765b...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody

Grunnen til at jeg følger influenseren @psykedeliker er fordi han er en påvirker som påvirker meninger og atferd hos lesere og tilhengere med samme interesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (53 minutter siden):

Grunnen til at jeg følger influenseren @psykedeliker er fordi han er en påvirker som påvirker meninger og atferd hos lesere og tilhengere med samme interesser.

Han er da vel ingen influenser han?

Anonymkode: e765b...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er da vel ingen influenser han?

Anonymkode: e765b...ee9

Jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Jo.

Den må du utdype?

Anonymkode: e765b...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (4 timer siden):

Ingen. Jeg foretrekker å tenke selv.

Er du utdannet innen IT? 

Forresten, du har mange gode svar.

Anonymkode: d3fcc...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ingen, men leser en god del fra flere. Nå følger jeg mye med på Durek Verret. Har drevet en del research og er rimelig imponert, litt sjokkert og ekstremt fascinert over at både han og "likesinnede" kan si så mye opplagt, og hause det opp til å bli noe helt uvanlig og mysrisk. Og å bruke så mange ord på å si... ingenting. Han er verdt å studere... Også Mærta vil jeg si. 

Oftest følger jeg mest med på mennesker med mer uvanlige livsstiler på sunnere måter, og  noen matinfluensere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ingen influensere, men leser bloggen https://jannenordvang.blogg.no og storkoser meg med den. Det er vel mest en blogg for oss voksne kvinner dette, vidunderlig fri for hudpleietips, mote og denslags, men veldig koselig, nær og morsom - har ledd så tårene har trillet mang en gang! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hattifnattus

Telles matinfluensere? Jeg følger isåfall Linda Stuhaug, Marit Kolby og Ernæringsmamma.

Ellers følger jeg ingen influensere. Hender jeg snikleser litt i fotballfruetråden på KG hvis jeg kjeder meg en sjelden gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger heller ingen influensere, jeg er influenservaksinert.

Det er jo bare en "se på meg!"-greie for voksne? Dessuten reklamevirksomhet der leserne / "følgerne" er varen. Jeg er faktisk smartere enn som så.

Det er jo snakk om at KI kommer til å utradere den "bransjen" - det har jeg absolutt tro på. Det kan umulig kreve særlig mye intelligens for å overgå den "yrkesgruppen" 🤭

For å være seriøs et øyeblikk: Det er et tankekors at skikkelig journalistikk som bygger på etikk, kildekritikk osv., sliter - eller i det minste lever med høy usikkerhet - mens amatører som skriver om neglene sine eller legger ut bilder av barn som matcher pynteputene i sofaen, tjener rått. Jeg håper jeg lever lenge nok til å oppleve at den slags latterliggjøres. 

Jeg tror nemlig ikke det "yrket" kommer til å leve så lenge. Jeg er litt mer bekymret for "feeds"-teknologien. Jeg tror det er fordummende at man allerede som barn overfores med akkurat det man har vist litt interesse for / har klikket på. Ingen bør vokse opp i en siloversjon av samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (8 minutter siden):

Det er jo snakk om at KI kommer til å utradere den "bransjen"

Hva er KI?

Anonymkode: e765b...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er KI?

Anonymkode: e765b...ee9

Kunstig intelligens vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Jeg har levd lenge nok til å se at mange som i utgangspunktet hevdet å stå for etikk, kildekritikk osv. ikke står opp for disse verdiene når det virkelig gjelder.

Tviler på at du har levd lenger enn jeg har. Men det er selvsagt alltid trist når egne agendaer er viktigere enn "hel ved". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...