Gå til innhold

Hvilke influensere følger du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

psykedeliker
laban skrev (7 minutter siden):

Men det er selvsagt alltid trist når egne agendaer er viktigere enn "hel ved".

Jeg føler ingen tristhet, for føleri kommer det ikke noe konstruktivt ut av. Jeg bare konstaterer at det er et gjentakende mønster i mange menneskers liv, og prøver å skape et alternativ. Så får de som vil, bli med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvilke influensere følger du? Du kan gjerne også inkludere hvorfor om du ønsker utdype.

Anonymkode: e765b...ee9

Følger egentlig ingen influensere, liker å følge folk som debatterer ting inkludert personer og ting egmont ikke ønsker å assosieres med og dermed ikke kan nevnes her, med så mye fake news i nyhetene og influensere som i praksis bare er en ekstensjon på det, blir det for meng helt meningsløst. Men hvis du har et perspektiv, og er villig til å debattere folk med andre synsvinkler på en redelig måte, så seerne kan gjøre seg opp en konklusjon, da kanskje får du min "følge".

Anonymkode: 74690...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De verste påvirkerne i mitt syn er de som er utdannet psykologer og div annet med karrierer innen div, som sitter og fjerndiagnotiserer ulike personer. De påvirker veldig negativt og er med på en helt vanvittig hets mot flere personer ved å tolke både oppførsel, kroppspåk og verbalt språk. Så selger de bøker i store opplag kun fordi de sier det folk som hater vil. 

Dét er de farligste påvirkerne. De som er opptatt av det ytre og selger forskjellige produkter som ikke skader annet enn økonomien er jo rimelig uskyldige i forhold. 

Men det fins som sagt de som også sprer gode verdier og god inspirasjon. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

personer og ting egmont ikke ønsker å assosieres med og dermed ikke kan nevnes her

Hvem og hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (1 time siden):

 

Det er et tankekors at skikkelig journalistikk som bygger på etikk, kildekritikk osv., sliter - eller i det minste lever med høy usikkerhet - mens amatører som skriver om neglene sine eller legger ut bilder av barn som matcher pynteputene i sofaen, tjener rått. Jeg håper jeg lever lenge nok til å oppleve at den slags latterliggjøres. 

 

Ja, det er tydelig på mange måter at skikkelig journalistikk sliter, deriblant en del lokalaviser. Jeg irriterer meg ofte over vinklingen de har når de dekker konserter og andre arrangementer: Lite om innholdet og det kunstneriske, all fokus på endeløse bildeserier av publikum med og uten hevet ølglass, der det "viktige" spørsmålet alltid er: Ser du noen du kjenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...