Gå til innhold

Munnbeskyttelse etter fylling


yuresh

Anbefalte innlegg

Jeg har en munnbeskytter som er montert på tennene mine. Jeg hadde ikke brukt den på ca 4 måneder, men la så merke til at jeg hadde kvernet litt så begynte å bruke den igjen. I den mellomliggende perioden har jeg hatt en fylling. Vakten sitter nå ikke ordentlig, og da jeg tok den av var det noe blod på vakten. Kan det være på grunn av fyllingen, eller en annen tannbevegelse?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yuresh skrev (58 minutter siden):

Jeg har en munnbeskytter som er montert på tennene mine. Jeg hadde ikke brukt den på ca 4 måneder, men la så merke til at jeg hadde kvernet litt så begynte å bruke den igjen. I den mellomliggende perioden har jeg hatt en fylling. Vakten sitter nå ikke ordentlig, og da jeg tok den av var det noe blod på vakten. Kan det være på grunn av fyllingen, eller en annen tannbevegelse?

Det er ingen tannlege eller annet helsepersonell som svarer her inne så det beste er om du tar en telefon til tannlegen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En ny fylling vil ha endret formen på tannen din.

Kanskje tannlegen kan pusse/file litt på skinnen slik at den passer? 
Ellers må du lage ny…

Anonymkode: 29341...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...