Gå til innhold

Hvor ofte tar du taxi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok taxi.for titusener i fjor da jeg drakk meg full og dro på byen. I år har jeg ikke tatt taxi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kayia skrev (På 27.1.2024 den 15.12):

Er det du som spør om hvor ofte folk vasker klær etc også? Jeg ser ikke at det er noe å diskutere i disse trådene (jf dette er et diskusjonsforum), og du ber ikke om hjelp eller råd (jf at forumet har et særskilt helseperspektiv)? Hva skal du egentlig med disse opplysningene? 

Hvorfor irriterer dette deg?  Dette er Åpent forum og det har alltid vært slik at det er greit å starte tråder om hva som helst.  Du kan godt diskutere taxier, eller hoppe over denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 8.30):

Trodde de hadde hest og kjerre i 85. 

Anonymkode: c9935...1b6

Ikke nødvendig å bli frekk!

Anonymkode: bab9b...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (4 timer siden):

Hvorfor irriterer dette deg?  Dette er Åpent forum og det har alltid vært slik at det er greit å starte tråder om hva som helst.  Du kan godt diskutere taxier, eller hoppe over denne tråden.

Det irriterer meg ikke, hvor har du det fra? Jeg syns heller det er pussig, det er liksom ingenting å hente i disse trådene med spørsmål uten kontekst. For meg blir det en form for spam, og derfor spurte jeg ts om hva h*n ville med svarene. Hvorfor er det problematisk for deg at jeg spurte om det? 

Nå har jeg aldri vært noen stor bruker av Kvinneguiden, men husker det pleide å være tråder der inne hvor man skulle telle ned fra 1000 eller lignende. Og folk skrev "67" liksom. For meg blir dette spam og helt meningsløst, og spørsmål som det i denne tråden blir det samme. Hvorfor liksom? Og derfor spørsmålet til ts.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (53 minutter siden):

Det irriterer meg ikke, hvor har du det fra? Jeg syns heller det er pussig, det er liksom ingenting å hente i disse trådene med spørsmål uten kontekst. For meg blir det en form for spam, og derfor spurte jeg ts om hva h*n ville med svarene. Hvorfor er det problematisk for deg at jeg spurte om det? 

Nå har jeg aldri vært noen stor bruker av Kvinneguiden, men husker det pleide å være tråder der inne hvor man skulle telle ned fra 1000 eller lignende. Og folk skrev "67" liksom. For meg blir dette spam og helt meningsløst, og spørsmål som det i denne tråden blir det samme. Hvorfor liksom? Og derfor spørsmålet til ts.

Gjør det noe at du føler det meningsløst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah skrev (17 minutter siden):

Gjør det noe at du føler det meningsløst?

Gjør det noe at jeg spurte ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 time siden):

Gjør det noe at jeg spurte ts?

For min del kan du spørre så mye du vil, men jeg opplever spørsmålet som meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (3 minutter siden):

For min del kan du spørre så mye du vil, men jeg opplever spørsmålet som meningsløst.

For meg er de helt ok at du sier fra om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (22 minutter siden):

For meg er de helt ok at du sier fra om det.

 

Savannah skrev (26 minutter siden):

For min del kan du spørre så mye du vil, men jeg opplever spørsmålet som meningsløst.

Gud så underholdene det var å se når godt voksne kranglet 😂😂😂

Anonymkode: c9935...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

Gud så underholdene det var å se når godt voksne kranglet 😂😂😂

Anonymkode: c9935...1b6

Hvem krangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar taxi fire, fem ganger i måneden. Noen gamger oftere, og gjerne til og fra jernbane. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar taxi når jeg MÅ. Det vil si - hvis jeg ikke har bil tilgjengelig og offentlig transport enten ikke går eller tar helt urimelig lang tid (timesvis..) Heldigvis er dette ekstremt sjeldent.

Jeg misliker taxibransjen meget sterkt. Antallet ganger jeg ender med å ta taxi i løpet av et år er godt under 5.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ISW skrev (6 timer siden):

Jeg tar taxi når jeg MÅ. Det vil si - hvis jeg ikke har bil tilgjengelig og offentlig transport enten ikke går eller tar helt urimelig lang tid (timesvis..) Heldigvis er dette ekstremt sjeldent.

Jeg misliker taxibransjen meget sterkt. Antallet ganger jeg ender med å ta taxi i løpet av et år er godt under 5.

 

Hvorfor misliker du taxi-bransjen? De gjør jo en hederlig jobb, i alle fall de veletablerte som feks Oslo Taxi.

Anonymkode: 9459d...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 8.30):

Trodde de hadde hest og kjerre i 85. 

Anonymkode: c9935...1b6

Det stemmer, men disse ekvipasjene foretok også drosjebefordring. Da satt vi fornemme fruene i karjolen og svingte med de brede hattene våre. Og passet på at kjolen ikke sveipet i sølen når vi steg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Vi tok taxi i desember hjem fra et juleselskap. 

Vi tar taxi bare 1-2 ganger i året og det er i desember stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Babette skrev (På 27.1.2024 den 22.35):

Jeg er veldig glad i å ta taxi, synes det gir en herlig følelse av luksus. Men siden jeg bor langt fra svilisasjonen blir det altfor dyrt å ta taxi til eller fra hjemmet. Derimot benyttes det ofte i forbindelse med ferie og reiser, til og fra flyplasser og hoteller. Veldig greit når man ikke er kjent.

For veldig mange år siden var vi et par tre stykker på ferie i Bulgaria. Da leide vi en drosje for en hel dag og fikk fantastisk sightseeing til en billig penge. Drosjesjåføren kjente  alle  stedene som var verdt å se og de beste spisestedene.

Det gjorde vi også da vi var i Sri Lanka. I mitt gamle liv med x' en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...