Gå til innhold

Håper og tror du Trump vinner presidentvalget til høsten?


Gaylord Focker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Grendel skrev (2 timer siden):

I følge cnn er det akkurat det der er.

The verdict was the second time over the past year that a jury has awarded E. Jean Carroll millions of dollars in damages from Trump for his defamatory statements disparaging her and denying her rape allegations.

 

Det var nok dette han ble dømt for: defamatory statements disparaging her

Men ja, beløpene er hinsidige, men det er vanlig i søksmål i USA.

Anonymkode: 0da79...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper definitivt ikke at Trump vinner valget, men har mistet illusjoner når det gjelder amerikanske velgere, og tror det er ganske stor sannsynlighet for at han kan vinne. Utrolig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (22 minutter siden):

Håper definitivt ikke at Trump vinner valget, men har mistet illusjoner når det gjelder amerikanske velgere, og tror det er ganske stor sannsynlighet for at han kan vinne. Utrolig nok.

Hva synes De om venstresiden i USA da, er de bra folk ? 

Anonymkode: b6ba1...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva synes De om venstresiden i USA da, er de bra folk ? 

Anonymkode: b6ba1...a90

Jeg vet ikke hva du mener med venstresiden i USA, men antar du mener demokratene. Jeg har mer sans for Biden enn for Trump, men han virker jo for gammel og er vel mildt sagt ikke noe fyrverkeri. Men heller Biden på livstid enn et år til med Trump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (15 minutter siden):

Jeg vet ikke hva du mener med venstresiden i USA, men antar du mener demokratene. Jeg har mer sans for Biden enn for Trump, men han virker jo for gammel og er vel mildt sagt ikke noe fyrverkeri. Men heller Biden på livstid 

Det kan bli en kort periode.

Anonymkode: 0da79...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaylord Focker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2024 den 22.31):

Pressen i Norge er så skjeve i sin dekning. Det er nedlatende å tro at halve befolkninger stemmer på trump om han er så ille som nrk og tv2, samt resten av røkla skal ha det til. Kan vel ikke påstå Obama og Biden har bedret Amerika heller vel?

Anonymkode: aced6...ccc

Det som er svært uvanlig er advarslene mot Donald Trump fra tidligere nære medarbeidere av mannen. Det er bemerkelsesverdig at de som støtter ham ikke tar disse advarslene på alvor. Det har vel aldri tidligere skjedd at nære medarbeidere uttrykker så kraftige advarsler mot en presidentkandidat på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det kommer mye rart her, mem jeg ksn si en ting. Lytt til @ Grendel. 

Det kommer ikke ett ord fra den brukeren som ikke er gjennomtenkt. 

Det er mange kloke og intelligente mennesker her. Det vil jeg poengtere, men det er ofte den ene. Om.enn i hard konkurranse. 

Anonymkode: b11b0...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...