Gå til innhold

DOL - har forumet endret seg siste 5 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og du? Giftemål er 1950. 

Anonymkode: cda08...076

De overlevde 1950 og da😅 om 70 år kanskje de sier «giftemål er 2020». Vi har det ikke så ille? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje skrev (På 29.1.2024 den 22.22):

Det må da være mye lenger siden? Jeg ville ha tippet 11-12 år siden 😊 Enig med deg. Mye mer oversiktelig med gammelt oppsett, men den kampen er jo tapt.

Ja, noe sånt. Hvor ble de årene av da😵‍💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (1 minutt siden):

Hæ? Han gjorde meg aldri noe galt. Hvor har du det fra? Jeg synes kvinnen settes for ofte i offerrollen. Ingenting tilsier at han var en drittsekk/dårlig person. Og det kan jeg se nå som jeg ikke er blind av forelskelse. 

Hvorfor sa du det ikke det da? Trodde du var bedratt og i dyp kjærlighetssorg. Det er oftest menn som er gjøkene. Kvinner er det sterkeste kjønn og feilfrie 

Anonymkode: cda08...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor sa du det ikke det da? Trodde du var bedratt og i dyp kjærlighetssorg. Det er oftest menn som er gjøkene. Kvinner er det sterkeste kjønn og feilfrie 

Anonymkode: cda08...076

Nå tuller du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (Akkurat nå):

Nå tuller du.

Hm jaja. 

Anonymkode: cda08...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
cilie skrev (8 minutter siden):

Ja, noe sånt. Hvor ble de årene av da😵‍💫

Nei, de har jammen meg gått fort! Du har vært her lenge du og 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det jeg ikke helt forstår er hvordan du har tid. Du skriver om barn, mann, hus, jobb, reiser, hytte osv, et såkalt vellykket liv for en utenforstående. Så jeg bare undrer, hva gir dette forumet deg som du ikke har IRL. 

Anonymkode: 95233...2ea

Er blitt litt avhengig da vet du 🥰

Dette forumet tilfører noe positivt i livet mitt, ellers hadde jeg jo ikke giddet å være her. Det er jo først og fremst menneskene her som gir meg noe. Men også det å lære om ulike utfordringer i livet - alt fra småting i hverdagen til det å være pårørende til noen som er syke, eller det å ha en psykisk eller fysisk sykdom selv.

Mye av det jeg lærer av folkene her, bruker jeg jo i eget liv i relasjon med de menneskelige jeg omgås IRL 🥰

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (41 minutter siden):

Er blitt litt avhengig da vet du 🥰

Dette forumet tilfører noe positivt i livet mitt, ellers hadde jeg jo ikke giddet å være her. Det er jo først og fremst menneskene her som gir meg noe. Men også det å lære om ulike utfordringer i livet - alt fra småting i hverdagen til det å være pårørende til noen som er syke, eller det å ha en psykisk eller fysisk sykdom selv.

Mye av det jeg lærer av folkene her, bruker jeg jo i eget liv i relasjon med de menneskelige jeg omgås IRL 🥰

Og dine utfordringer og  problemer? 

Lærer du noe om det, og å  hvordan takle? 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (35 minutter siden):

Og dine utfordringer og  problemer? 

Lærer du noe om det, og å  hvordan takle? 

Ja, selvsagt! Har lært SÅ mye her, om meg selv og mine egne reaksjonsmønster ❤️ Har fått ganske så direkte tilbakemeldinger til tider, og mye som har fått meg til å reflektere over meg selv, og noe har jeg bevisst endret på. Så for meg er DOL et lite samfunn med mennesker som bryr seg om hverandre, som bryner seg litt på hverandre, som utfolder seg både her og i hverdagen der de er og utvikler seg gjennom livet - delvis sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (8 minutter siden):

Ja, selvsagt! Har lært SÅ mye her, om meg selv og mine egne reaksjonsmønster ❤️ Har fått ganske så direkte tilbakemeldinger til tider, og mye som har fått meg til å reflektere over meg selv, og noe har jeg bevisst endret på. Så for meg er DOL et lite samfunn med mennesker som bryr seg om hverandre, som bryner seg litt på hverandre, som utfolder seg både her og i hverdagen der de er og utvikler seg gjennom livet - delvis sammen.

Ok. Det var et mer oppriktig svar enn å svare om å 'forstå andre" og 'vite hvordan møte som pårørende "

Det skal du ha 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (8 timer siden):

Nei, de har jammen meg gått fort! Du har vært her lenge du og 🥰

Hehe, ja egentlig siden slutten av de glade 90-årene. - Men da som passiv leser. For meg som i oppveksten hadde lest Spør Nina i Starlet, spør legen i ukebladene til mormoren min osv med stor interesse, ble dette et spennende sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (15 timer siden):

Ja, selvsagt! Har lært SÅ mye her, om meg selv og mine egne reaksjonsmønster ❤️ Har fått ganske så direkte tilbakemeldinger til tider, og mye som har fått meg til å reflektere over meg selv, og noe har jeg bevisst endret på. Så for meg er DOL et lite samfunn med mennesker som bryr seg om hverandre, som bryner seg litt på hverandre, som utfolder seg både her og i hverdagen der de er og utvikler seg gjennom livet - delvis sammen.

Jeg kjenner meg igjen, og tenker mange ganger at hele DOL er litt som gruppeterapi :D 🫡

Anonymkode: 6f6f5...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på dol rett under 5 år. Synes ikke det har endret seg så mye på den tiden i hvert fall. Noen har kommet og gått, mens andre har blitt værende. 

Det jeg liker med DOL er at vi blir bedre kjent enn på større forum og det å følge utviklingen til ulike brukere og også utvikle meg selv er veldig fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...