Gå til innhold

DOL - har forumet endret seg siste 5 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva slags ord er det?

Anonymkode: 34019...cd5

Det er sånn de banner i bibelbeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kayia skrev (11 timer siden):

Jeg syns forumet endret seg med endring av oppsett. Vet ikke hvor når dette var, men for seks, sju år siden kanskje? Likte dynamikken bedre med gammelt oppsett.

påskelilje skrev (8 timer siden):

Det må da være mye lenger siden? Jeg ville ha tippet 11-12 år siden 😊 Enig med deg. Mye mer oversiktelig med gammelt oppsett, men den kampen er jo tapt.

Mye tyder på at oppsettet ble endret i 2013:

https://forum.doktoronline.no/topic/394602-liker-du-best-gamle-eller-nye-dol/#comment-3499918

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (1 time siden):

 

påskelilje skrev (1 time siden):

Se der ja! Da var jeg nærmest, @Kayia 😁

 

Ekstra skrev (1 time siden):

Artig gjensyn. Og diskusjonen pågår ennå 😅

De ti årene gikk fort, tiden flyr skremmende fort :( :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva slags ord er det?

Anonymkode: 34019...cd5

Det var et ord jeg fant på der og da 😂

Anonymkode: cda08...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (2 timer siden):

Det er sånn de banner i bibelbeltet.

😂😂😂

Anonymkode: cda08...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva slags ord er det?

Anonymkode: 34019...cd5

https://dialektordboka.no/ord/manebedotten

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det var et ord jeg fant på der og da 😂

Anonymkode: cda08...076

Det gjorde du slettes ikke. Ordet er velkjent fra Bergensområdet og brukes når det er noe man ikke kan fatte og begripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (22 minutter siden):

https://dialektordboka.no/ord/manebedotten

Det gjorde du slettes ikke. Ordet er velkjent fra Bergensområdet og brukes når det er noe man ikke kan fatte og begripe.

Å det visste jeg ikke😂 jeg har selv aldri hørt det før da jeg ikke er fra Bergen. Men så kult at det betyr noe😂 Gud jeg er smartere enn smartest 😁😁

Anonymkode: cda08...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (15 timer siden):

Jeg synes det var gøyere her da vi gav mer av oss selv og fortalte mer personlig om hva som skjedde i hverdagen og om ulike utfordringer. Men etterhvert ble jo flere mer kritiske til å utlevere seg selv, mange med rette (inklusiv meg selv), og da ble det litt mer tannløst her. Men det er lenge siden den endringen skjedde.

Men i stor grad holder jo forumet seg ganske godt. Det er jo veldig stor overvekt på psykiatriforumet ift de andre forumene, slik var det ikke før. Men det gjør ikke noe for min del.

Enig med deg. Jeg synes forumet har forandret seg veldig for slik det var noen år før endring av oppsett, men de siste 5 årene har det vært stort sett same same.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (På 29.1.2024 den 18.26):

Nei, men jeg var faktisk SMlR , men det er ikke det samme som SMIR. 

Er det ikke lov å savne en bruker som gjorde forumet til et artig sted å være ??? Forumet er jo brukerne, uten (riktige) brukere blir det fryktelig kjedelig her. Det må du vel skjønne! 

Anonymkode: 3c128...793

Jeg er kanskje ikke av de riktige brukerne lenger. Brukes ikke lenger til å blogge om ulykkelig forelskelse i Tyrkia, som var grunnen til at jeg ble medlem her i 2017.

6 år siden snart🤯😥🥶 
 

nei, det har gått 7 år snart. Glemmer at jeg vi har kommet til 2024

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (Akkurat nå):

Jeg er kanskje ikke av de riktige brukerne lenger. Brukes ikke lenger til å blogge om ulykkelig forelskelse i Tyrkia, som var grunnen til at jeg ble medlem her i 2017.

6 år siden snart🤯😥🥶

Beklager men de greiene gadd jeg ikke lese 🤣 NO OFFENSE ! :D

Men bra ting går bedre for deg nå da.. ;) 

Anonymkode: 3c128...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Beklager men de greiene gadd jeg ikke lese 🤣 NO OFFENSE ! :D

Men bra ting går bedre for deg nå da.. ;) 

Anonymkode: 3c128...793

Beste hadde vært om ingen gadd å lese, sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
påskelilje skrev (23 timer siden):

Ja, begynte så smått å henge her i 1998-99 😁😁😁

Det jeg ikke helt forstår er hvordan du har tid. Du skriver om barn, mann, hus, jobb, reiser, hytte osv, et såkalt vellykket liv for en utenforstående. Så jeg bare undrer, hva gir dette forumet deg som du ikke har IRL. 

Anonymkode: 95233...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

Beste hadde vært om ingen gadd å lese, sånn egentlig.

Jeg skulle gjerne likt å lese om din tid i Tyrkia og jeg synes du virker snill og smart. 

Anonymkode: cda08...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det jeg ikke helt forstår er hvordan du har tid. Du skriver om barn, mann, hus, jobb, reiser, hytte osv, et såkalt vellykket liv for en utenforstående. Så jeg bare undrer, hva gir dette forumet deg som du ikke har IRL. 

Anonymkode: 95233...2ea

Au. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg skulle gjerne likt å lese om din tid i Tyrkia og jeg synes du virker snill og smart. 

Anonymkode: cda08...076

Jeg hadde ikke virket særlig smart om du så de innleggene. 
Jeg var jo veldig ute å kjøre. Følelser jeg ikke taklet, hvordan dette ble tatt imot hjemme og blandt folk jeg kjenner. Men tiden med å være forelsket i han er over, og han er gift nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde ikke virket særlig smart om du så de innleggene. 
Jeg var jo veldig ute å kjøre. Følelser jeg ikke taklet, hvordan dette ble tatt imot hjemme og blandt folk jeg kjenner. Men tiden med å være forelsket i han er over, og han er gift nå :) 

Ingen er sterke før de innrømmer at de er svak, du var svak og nå er du sterk. Eller sterkere enn du var. Han fortjente deg ikke. Sånne Gjøker må du bare legge bak deg. 

Anonymkode: cda08...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (22 minutter siden):

Jeg hadde ikke virket særlig smart om du så de innleggene. 
Jeg var jo veldig ute å kjøre. Følelser jeg ikke taklet, hvordan dette ble tatt imot hjemme og blandt folk jeg kjenner. Men tiden med å være forelsket i han er over, og han er gift nå :) 

Og du? Giftemål er 1950. 

Anonymkode: cda08...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen er sterke før de innrømmer at de er svak, du var svak og nå er du sterk. Eller sterkere enn du var. Han fortjente deg ikke. Sånne Gjøker må du bare legge bak deg. 

Anonymkode: cda08...076

Hæ? Han gjorde meg aldri noe galt. Hvor har du det fra? Jeg synes kvinnen settes for ofte i offerrollen. Ingenting tilsier at han var en drittsekk/dårlig person. Og det kan jeg se nå som jeg ikke er blind av forelskelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...