Gå til innhold

I dag har jeg brukt 900 kroner på spontane kjøp.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor? Det er frekt å spørr om. 

Anonymkode: 9932c...d11

Trekker meg fra tråden. Lykke til videre med dine økonomiske utfordringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kayia skrev (Akkurat nå):

Trekker meg fra tråden. Lykke til videre med dine økonomiske utfordringer. 

Har ikke utfordringer økonomisk. 

Anonymkode: 9932c...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har ikke utfordringer økonomisk. 

Anonymkode: 9932c...d11

Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (4 timer siden):

Klær

Hvordan fikk du til nå plutselig å skrive æ?

Anonymkode: afaeb...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke denne tråden.  900 kr er ikke særlig mye penger og holder ikke hel måned til mat for en.  Å låne penger fra andre har jeg ikke gjort siden i ungdomstida og det er lenge siden.  Jeg har brukt kredittkort i perioder hvor jeg ventet på penger og da jeg hadde tenåringer boende hjemme som jeg aldri hadde drømt om å tilby to knekkebrød om dagen.  Jeg har forståelse for at ikke alle tør bruke kredittkort, men er det bedre å låne av familie og venner?

Det er noe som skurrer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (19 minutter siden):

Jeg forstår ikke denne tråden.  900 kr er ikke særlig mye penger og holder ikke hel måned til mat for en.  Å låne penger fra andre har jeg ikke gjort siden i ungdomstida og det er lenge siden.  Jeg har brukt kredittkort i perioder hvor jeg ventet på penger og da jeg hadde tenåringer boende hjemme som jeg aldri hadde drømt om å tilby to knekkebrød om dagen.  Jeg har forståelse for at ikke alle tør bruke kredittkort, men er det bedre å låne av familie og venner?

Det er noe som skurrer her.

Nå regner jeg med at tråden bare er tull i utgangspunktet, men det hun sier er jo ikke at hun skal leve en måned på knekkebrød og havregryn - det hun sier er at hun må leve _til_ februar på den måten. Og ettersom tråden ble startet 30. januar er det ikke snakk om mer enn 2 dager, om det skal leses bokstavelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Nå regner jeg med at tråden bare er tull i utgangspunktet, men det hun sier er jo ikke at hun skal leve en måned på knekkebrød og havregryn - det hun sier er at hun må leve _til_ februar på den måten. Og ettersom tråden ble startet 30. januar er det ikke snakk om mer enn 2 dager, om det skal leses bokstavelig...

Da har jeg misforstått, men uansett så må dette være en tulletråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 timer siden):

Nå regner jeg med at tråden bare er tull i utgangspunktet, men det hun sier er jo ikke at hun skal leve en måned på knekkebrød og havregryn - det hun sier er at hun må leve _til_ februar på den måten. Og ettersom tråden ble startet 30. januar er det ikke snakk om mer enn 2 dager, om det skal leses bokstavelig...

Det er riktig:) man må jo lese hva som står. 

Anonymkode: 9932c...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (5 timer siden):

Da har jeg misforstått, men uansett så må dette være en tulletråd.

Nei det er det ikke. Misforståelse kan oppnå når man ikke leser som det står. 

Anonymkode: 9932c...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 16.13):

Jeg hadde egentlig ikke råd til det fordi det var egentlig penger til mat. Jeg har satt av penger til regninger så jeg tok fra den bunken. Men jeg tar konsekvensene av valget og lever billig frem til lønn. 

Anonymkode: 9932c...d11

 

AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 17.13):

Jeg var lei meg sånn i forkant. Etterpå fikk jeg en veldig god følelse. Akkurat nå synes jeg ikke mat er så viktig. Jeg klarer meg fint på to knekkebrød Ila en dag. 

Anonymkode: 9932c...d11

 

AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 18.38):

Ja jeg har knekkebrød havregryn og melk. Det holder. Men jeg kan krype til korset hvis jeg absolutt må men jeg er ansvarlig og tar konsekvensene tenker jeg

Anonymkode: 9932c...d11

 

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nei det er det ikke. Misforståelse kan oppnå når man ikke leser som det står. 

Anonymkode: 9932c...d11

Nuvel. Forvirringen har du bidratt godt til å skape selv om du leser hva du skrev tidligere i tråden.

Svært mange får lønn 12. eller 20. hver mnd, så når du sier at du er pengelens til «februar» tenkte iallefall  jeg automatisk «14 dager». Å greie seg uten matinnkjøp en og en halv dag er ikke akkurat en prestasjon, det gjør vel de fleste rett som det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (30 minutter siden):

 

 

 

Nuvel. Forvirringen har du bidratt godt til å skape selv om du leser hva du skrev tidligere i tråden.

Svært mange får lønn 12. eller 20. hver mnd, så når du sier at du er pengelens til «februar» tenkte iallefall  jeg automatisk «14 dager». Å greie seg uten matinnkjøp en og en halv dag er ikke akkurat en prestasjon, det gjør vel de fleste rett som det er. 

Jammen jeg glemmer hvordan andre lever.. så ja noe kan jeg ta på meg. Selv. Får jeg inntak av lønn både 3 og 4 ganger i måneden. 

Anonymkode: 9932c...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 15.04):

Gjør du det noen ganger? Kan sies at kjøpene kommet til nytte og det var nyttige ting. Så nå skal jeg leve på havregrøt til februar siden jeg totalt har brukt 2000 siden i går. 

Anonymkode: 9932c...d11

900 kr er vel ikke all verden?

Anonymkode: 455ba...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.1.2024 den 16.13):

Jeg hadde egentlig ikke råd til det fordi det var egentlig penger til mat. Jeg har satt av penger til regninger så jeg tok fra den bunken. Men jeg tar konsekvensene av valget og lever billig frem til lønn. 

Anonymkode: 9932c...d11

Så lenge du klarer deg og får betalt det du skal så skal du jo unne deg litt også 

Anonymkode: 31bfd...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.2.2024 den 18.07):

900 kr er vel ikke all verden?

Anonymkode: 455ba...be8

For mange kan 900 være mye 

Anonymkode: 31bfd...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...