Gå til innhold

Hvordan går det med dere i stormen?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så voldsomt her i alle fall, men i sentrum har det visst blåst et vindu ut av hotellet. 

Jeg har lyst til å gå tur senere i dag, men er jo redd for at det plutselig kommer sånne vindkast hvor jeg blir tatt av vinden. 

Det mest irriterende for min del er at jeg har en hund som det helt siden søndag nå har vært utfordrende å få trent til å gå på do ute. Hun liker jo ikke å være ute slik det er nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ikke så voldsomt her i alle fall, men i sentrum har det visst blåst et vindu ut av hotellet. 

Jeg har lyst til å gå tur senere i dag, men er jo redd for at det plutselig kommer sånne vindkast hvor jeg blir tatt av vinden. 

Det mest irriterende for min del er at jeg har en hund som det helt siden søndag nå har vært utfordrende å få trent til å gå på do ute. Hun liker jo ikke å være ute slik det er nå. 

Hvordan hund har du fått? 

Anonymkode: f2341...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan hund har du fått? 

Anonymkode: f2341...55b

Hvordan jeg har fått hund? Jeg kjøpte den vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan hund har du fått? 

Anonymkode: f2341...55b

Ser jeg leste spørsmålet feil. Jeg har en blanding mellom puddel og cocker spaniel. Mest puddel, så hun er ganske sta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga var det veldig kraftig vind her. Vi mistet strømmen flere ganger, på det meste var strømmen borte i 7 timer. Mistet også dekning på telefonen flere ganger. Var forberedt så hadde ordne både med drikkevann, dovann, ved og lys. Et skur forsvant og et tak ble ødelagt her i området. I dag treffer "Ingunn" her, men heldigvis bare med 23 m/s vind og 32 i kastene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det klarnet opp her. Er faktisk sol. 

Tar meg en kopp kaffe så går jeg en fin tur etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Nå har det klarnet opp her. Er faktisk sol. 

Tar meg en kopp kaffe så går jeg en fin tur etterpå.

Å så heldig. Her bare fortsetter uværet som har vart i dagesvis. Er usikker på om jeg skal gå ut for å trene hunden på å være alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Å så heldig. Her bare fortsetter uværet som har vart i dagesvis. Er usikker på om jeg skal gå ut for å trene hunden på å være alene. 

Ja, er vel ikke så fristende å stå ute og fryse i dette været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Ja, er vel ikke så fristende å stå ute og fryse i dette været.

Nei. Det gjør jeg nok ikke. Da får det bli en dag uten trening. Men vanligvis går jeg meg 2-3 turer hver dag nå så er litt dumt om det ikke blir noe øving. Det skal bli litt roligere i 16-tiden så kanskje jeg får en tur i ettermiddag da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (4 timer siden):

 

 

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (6 timer siden):

Ser jeg leste spørsmålet feil. Jeg har en blanding mellom puddel og cocker spaniel. Mest puddel, så hun er ganske sta. 

Så søt. Ikke hørt om blandingen før. Hvor stor blir den da? Hva heter den? 

Anonymkode: f2341...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så søt. Ikke hørt om blandingen før. Hvor stor blir den da? Hva heter den? 

Anonymkode: f2341...55b

Kalles for cookapoo. Jeg er usikker. Mor er 13 kg og far er 9. Hun er minst i kullet så tror hun blir liten i forhold til søsken, men kanskje 10-11 kg. Hun heter Mia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Kalles for cookapoo. Jeg er usikker. Mor er 13 kg og far er 9. Hun er minst i kullet så tror hun blir liten i forhold til søsken, men kanskje 10-11 kg. Hun heter Mia. 

Mia var nydelig. Ah så gøy har hørt om maltipoo

Anonymkode: f2341...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

I dag har det vært verre her enn det var i går. Dagen startet så fint med sol og blå himmel.  Jeg gikk ut i lunsjpausen og måket. Det var så rart, for akkurat da jeg var kommet meg inn igjen, startet det noe voldsomt og helt plutselig. Det varte et par timer og så var det fint igjen. Det blåser litt nå i kveld, men det er ganske vanlig her oppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96

Fikk ikke sove. Naboen har ødelagt døra si så den står å smeller i vinden og hele huset rister. Bor i en stygg kommunal bolig med narkonaboer.. guud. Pluss pusteproblemeer da, lang natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk det bra. Jeg snakket med en lis på jobben som sa at hun ikke fikk lov til å dra hjem fra jobb den dagen og måtte overnatte på sykehuset for å være i beredskap den natten. Men det gikk bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...