Gå til innhold

Ville dere ha avlivet hunden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Få veterinærer vil avlive friske dyr, spesielt med tanke på alderen til dyret. 

Anonymkode: c5164...be0

Hunden er jo ikke frisk, men trenger ytterligere behandling til uviss kostnad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
frosken skrev (Akkurat nå):

Hunden er jo ikke frisk, men trenger ytterligere behandling til uviss kostnad.

Ja men den hadde ikke vært syk hvis eieren hadde passet på hunden. Mener du virkelig at en hund skal avlives fordi kostnadene er dyre? Da får man selge huset, hunden er et familiemedlem. 

Anonymkode: c5164...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja men den hadde ikke vært syk hvis eieren hadde passet på hunden. Mener du virkelig at en hund skal avlives fordi kostnadene er dyre? Da får man selge huset, hunden er et familiemedlem. 

Anonymkode: c5164...be0

Du aner ikke hva du snakker om

Anonymkode: 5b2b7...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja men den hadde ikke vært syk hvis eieren hadde passet på hunden. Mener du virkelig at en hund skal avlives fordi kostnadene er dyre? Da får man selge huset, hunden er et familiemedlem. 

Anonymkode: c5164...be0

Ja, når familiens økonomi blir vesentlig belastet, så mener jeg avlivning kan være det beste alternativet. Og selvfølgelig bør man ikke selge huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du aner ikke hva du snakker om

Anonymkode: 5b2b7...a87

 

frosken skrev (3 minutter siden):

Ja, når familiens økonomi blir vesentlig belastet, så mener jeg avlivning kan være det beste alternativet. Og selvfølgelig bør man ikke selge huset.

Min personlige mening er at jeg synes denne tråden er ekstrem vanskelig. Jeg klarer ikke sikkert å forstå at man ikke gjør sitt ytterste for hunden, jeg elsker dyr over alt på jord. Hadde noen tatt fra meg familiehunden hadde jeg blitt ekstremt lei meg. 

Anonymkode: c5164...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...