Gå til innhold

Han sender smilefjes til andre damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

Jeg har vel over reagert her kanskje? Kort fortalt:  Kjæresten har vært hos meg på besøk over 1,5 mnd. I fjor sommer hadde jeg en feeling av at han chattet med andre damer. En følelse som bare var der over noen dager,  og jeg sjekket mobilen hans til slutt. Der hadde han tekstet og sendt bilder av seg selv til dem, akkurat de samme bildene hadde han sendt til meg. Han sex tekstet med ei dame på snap også. Vi hadde nettopp blitt sammen på d tidspunket. Jeg konfronterte han, han ba om unnskyld. Jeg tilgav og satset på han.

I slutten av januar i år, hadde jeg igjen denne "gut feelingen" av at det var noe. Jeg har aldri sjekket telefonen hans fra tidsrommet i fjor sommer til nå, men i går sjekket jeg messenger på tlf hans, og han har sendt slike smilefjes ut av d blå til ei dame som er naboen hans, og ei annen dame han kjenner. Helt ut av d blå, ikke som respons av noe de har sendt han. De har nemlig ikke gjort det. Ikke noen artige videoer eller noe sånt til dem, bare slike fjes: 😃

Jeg ble sint, alt fra i fjor kom opp igjen. Jeg kastet han ut, han pakket sakene sine og dro på hotell, og deretter ta fly til der han bor. 

Jeg vil ikke være for følsom, og derfor skriver jeg her for å høre hva dere tenker om dette?

Anonymkode: 86f76...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker

Ingen av dere virker voksne nok til å gå inn i et forpliktende forhold. Gjør noe med det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hei! 

Jeg har vel over reagert her kanskje? Kort fortalt:  Kjæresten har vært hos meg på besøk over 1,5 mnd. I fjor sommer hadde jeg en feeling av at han chattet med andre damer. En følelse som bare var der over noen dager,  og jeg sjekket mobilen hans til slutt. Der hadde han tekstet og sendt bilder av seg selv til dem, akkurat de samme bildene hadde han sendt til meg. Han sex tekstet med ei dame på snap også. Vi hadde nettopp blitt sammen på d tidspunket. Jeg konfronterte han, han ba om unnskyld. Jeg tilgav og satset på han.

I slutten av januar i år, hadde jeg igjen denne "gut feelingen" av at det var noe. Jeg har aldri sjekket telefonen hans fra tidsrommet i fjor sommer til nå, men i går sjekket jeg messenger på tlf hans, og han har sendt slike smilefjes ut av d blå til ei dame som er naboen hans, og ei annen dame han kjenner. Helt ut av d blå, ikke som respons av noe de har sendt han. De har nemlig ikke gjort det. Ikke noen artige videoer eller noe sånt til dem, bare slike fjes: 😃

Jeg ble sint, alt fra i fjor kom opp igjen. Jeg kastet han ut, han pakket sakene sine og dro på hotell, og deretter ta fly til der han bor. 

Jeg vil ikke være for følsom, og derfor skriver jeg her for å høre hva dere tenker om dette?

Anonymkode: 86f76...05b

Jeg skjønner ikke hvorfor du klikker fordi han sender et smiletegn til andre. Jeg kan forstå sexchatting og flirting med andre, men et smiletegn hadde jeg aldri reagert på

Anonymkode: 0bdd7...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ALDRI vært sammen med en person som sjekket telefonen min. Ikke for at det ville være så mye galt der, men det som er der er privat. For øvrig sender jeg sikkert 50 smileyer om dagen, til kolleger, venner, venninner, leverandører, kunder, familie, osv. Den dagen det blir utroskap at man i Norge sender en smiley, flytter jeg til Sveits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor du klikker fordi han sender et smiletegn til andre. Jeg kan forstå sexchatting og flirting med andre, men et smiletegn hadde jeg aldri reagert på

Anonymkode: 0bdd7...9f1

Han bare sender slike meldinger ut i fra d blå, ikke som svar på en mld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor har han ikke personlig kode på mobilen, skjønner jeg ikke. 

Anonymkode: a4610...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
India skrev (17 minutter siden):

Han bare sender slike meldinger ut i fra d blå, ikke som svar på en mld.

Og det gjør han fordi? Hva svarer han på det spørsmålet? Hva ønsker han med meldingene

Anonymkode: 0bdd7...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (14 minutter siden):

Jeg ville først og fremst funnet ut hva smilefjesene handlet om.

Han sender det bare, sier han. Ikke som svar på en mld fra noen. Han sier også at d ikke betyr noe. Han "bare' sender slike glisefjes 😃 til andre damer.

Anonymkode: 86f76...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sender det bare, sier han. Ikke som svar på en mld fra noen. Han sier også at d ikke betyr noe. Han "bare' sender slike glisefjes 😃 til andre damer.

Anonymkode: 86f76...05b

Jeg forstår det, men hvorfor gjør han det. Hva er hensikten, hva ønsker han å oppnå

Anonymkode: 0bdd7...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det gjør han fordi? Hva svarer han på det spørsmålet? Hva ønsker han med meldingene

Anonymkode: 0bdd7...9f1

Han sier d ikke betyr noe, at han er bare sosial med dem. 

Men jeg reagerer, da han svarer ikke på ei mld fra noen, d er bare er slikt fjes 😃 Helt ut av d blå rett og slett, ikke som svar på noe fra dem.

Anonymkode: 86f76...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg forstår det, men hvorfor gjør han det. Hva er hensikten, hva ønsker han å oppnå

Anonymkode: 0bdd7...9f1

Jeg vet ikke! Han tenker bare at d er greit å gjøre d sånn, sier han! Men d er jo bare helt på trynet!

Anonymkode: 86f76...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke! Han tenker bare at d er greit å gjøre d sånn, sier han! Men d er jo bare helt på trynet!

Anonymkode: 86f76...05b

å være sosial er helt ok, men hvorfor sender ham slike kun til kvinner? Hva svarer han på det?

Anonymkode: 0bdd7...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

å være sosial er helt ok, men hvorfor sender ham slike kun til kvinner? Hva svarer han på det?

Anonymkode: 0bdd7...9f1

Han sa at han gjorde det samme med noen kompiser. D var bare for å vise at han har d bra, sa han. Jeg er ekstra sårbar pga d som skjedde i fjor sommer. Jeg mener han prøver å skape oppmerksomhet fra de damene, som kanskje kan lede til noe annet.

Anonymkode: 86f76...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (32 minutter siden):

Jeg ville først og fremst funnet ut hva smilefjesene handlet om.

Ja si det! Han skrev slike smiletegn til damer i fjor sommer også, damer han ikke kjente.

Anonymkode: 86f76...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han sa at han gjorde det samme med noen kompiser. D var bare for å vise at han har d bra, sa han. Jeg er ekstra sårbar pga d som skjedde i fjor sommer. Jeg mener han prøver å skape oppmerksomhet fra de damene, som kanskje kan lede til noe annet.

Anonymkode: 86f76...05b

Jo mer du forklarer desto mer skjønner jeg at du gikk gjennom telefonen hans. 

Anonymkode: 0bdd7...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (29 minutter siden):

Man sjekker ikke andres mobiler, det er invadering av andres privatliv.

Helt enig! Jeg har vært gift bl.a  og aldri sjekket telefonen hans. Dette høres sikkert svada ut, men jeg kan kjenne på ting, og jeg skulle ønsket noen gangee at d ikke var sånn!!! 😔  Jeg er ikke synsk,  men jeg kjenner som sagt på ting...

Anonymkode: 86f76...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han sender det bare, sier han. Ikke som svar på en mld fra noen. Han sier også at d ikke betyr noe. Han "bare' sender slike glisefjes 😃 til andre damer.

Anonymkode: 86f76...05b

Jaja. Tvilsom oppførsel både ovenfor deg og de andre damene. Jeg lurer på hva de svarte.

Når det gjelder snoking synes det er en formildende omstendighet at han har har sendt sexmeldinger før og du merket at noe var galt. Det er kanskje bedre å være en snok én gang enn å kaste bort livet på en utro fyr? Bortsett fra det så er det ufin oppførsel fra din side. Fy.

Jeg er usikker på om det var en overreaksjon. Det får bli en totalvurdering som du selv gjør best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...