Gå til innhold

Han sender smilefjes til andre damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor involvere seg med andre personer følelsesmessig? Jeg ser på forelskelse og forhold som heroin. Du blir avhengig og syk merkelig at mennesker ser på dette som en fin ting

Anonymkode: b53b1...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor involvere seg med andre personer følelsesmessig? Jeg ser på forelskelse og forhold som heroin. Du blir avhengig og syk merkelig at mennesker ser på dette som en fin ting

Anonymkode: b53b1...141

Vel, når det er gjensidig er det riktig fint. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Vel, når det er gjensidig er det riktig fint. ❤️ 

Men det er ikke alle som opplever det skjønner du. Enten er det ikke gjensidig, enten er den ene opptatt. At du vet du har truffet den rette er bare løyn jeg ikke skjønner folk kan tro på. Plutselig blir man bedratt. Fint for deg om du opplever det og at det fortsetter slik for deg men jeg ligger unna kjærligheten jeg altså. Merker man noen tiltrekning er det bare å løpe vekk

Anonymkode: b53b1...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det er ikke alle som opplever det skjønner du. Enten er det ikke gjensidig, enten er den ene opptatt. At du vet du har truffet den rette er bare løyn jeg ikke skjønner folk kan tro på. Plutselig blir man bedratt. Fint for deg om du opplever det og at det fortsetter slik for deg men jeg ligger unna kjærligheten jeg altså. Merker man noen tiltrekning er det bare å løpe vekk

Anonymkode: b53b1...141

Det er jo ditt valg og ditt alene. :) Det er ingen som kan tvinge deg til å være i et forhold om du ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Det er jo ditt valg og ditt alene. :) Det er ingen som kan tvinge deg til å være i et forhold om du ikke vil.

Ikke det at jeg ikke vil men jeg blir syk av sånt.man blir så glad i den personen og det er mikroskopisk sjanse for gjensidige følelser

Anonymkode: b53b1...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Savannah skrev (1 time siden):

Har mannen lov til å smile til damer i RL?  F.eks i butikker.

Selvfølgelig! Han kan klemme om så. Jeg reagerer på at han sender smilefjes til damer, helt random.

Anonymkode: 86f76...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (17 timer siden):

Jaja. Tvilsom oppførsel både ovenfor deg og de andre damene. Jeg lurer på hva de svarte.

Når det gjelder snoking synes det er en formildende omstendighet at han har har sendt sexmeldinger før og du merket at noe var galt. Det er kanskje bedre å være en snok én gang enn å kaste bort livet på en utro fyr? Bortsett fra det så er det ufin oppførsel fra din side. Fy.

Jeg er usikker på om det var en overreaksjon. Det får bli en totalvurdering som du selv gjør best.

Han gjorde meg usikker pga d han gjorde i fjor sommer. Jeg har ikke sjekket telefonen hans siden, bortsett for 2 dager siden. Noen ganger får jeg en slik følelse om folk,som er veldig sketchy,  og så stemmer d. 

Jeg hater denne følelsen! 

Anonymkode: 86f76...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Selvfølgelig! Han kan klemme om så. Jeg reagerer på at han sender smilefjes til damer, helt random.

Anonymkode: 86f76...05b

Jeg ville nok bli overrasket hvis en fremmed mann sendte meg smilefjes, men enda mer hvis jeg fikk klem midt på gata av en jeg ikke kjenner.  Da kunne jeg blitt skremt.

Jeg er litt usikker på hva du reagerer på.  Hvis han sender sex meldinger så forstår jeg det, men å sjekke tlf hans høres aldeles sprøtt ut.  Hvis du ikke stoler på mannen kan du ikke være sammen med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (5 timer siden):

Jeg ville nok bli overrasket hvis en fremmed mann sendte meg smilefjes, men enda mer hvis jeg fikk klem midt på gata av en jeg ikke kjenner.  Da kunne jeg blitt skremt.

Jeg er litt usikker på hva du reagerer på.  Hvis han sender sex meldinger så forstår jeg det, men å sjekke tlf hans høres aldeles sprøtt ut.  Hvis du ikke stoler på mannen kan du ikke 

 Tenker du at d er greit om den personen du er kjæreste med, sender smilefjes helt random til andre damer? 

Anonymkode: 86f76...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

 Tenker du at d er greit om den personen du er kjæreste med, sender smilefjes helt random til andre damer? 

Anonymkode: 86f76...05b

Det synes i hvert fall jeg er helt greit.  Mannen min gjør det på Facebook også og jeg tror absolutt ikke at han er utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

 Tenker du at d er greit om den personen du er kjæreste med, sender smilefjes helt random til andre damer? 

Anonymkode: 86f76...05b

Jeg hadde nok blitt overrasket, men aldri tenkt at det var utroskap.  Ja det hadde vært greit for meg., men det hadde ikke vært greit om noen hadde snoket i tlf min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dorthe skrev (15 timer siden):

Det synes i hvert fall jeg er helt greit.  Mannen min gjør det på Facebook også og jeg tror absolutt ikke at han er utro.

Det er noe ganske annet å sende smilefjes i privat melding til noen man knapt kjenner, enn offentlig på Facebook. Hvordan man reagerer på dette henger nok også i stor grad sammen med historikk og tillitsnivå.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...