Gå til innhold

God helg, folkens!


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Denne uka har vært travel, så nå ser jeg frem til helg!

Skal trene rett etter jobb, så handle mat. I kveld får vi besøk av et vennepar. Nå er det bare mannen og jeg hjemme, så det er lite rot, og det er jo deilig 😁 Så det er ikke mye husarbeid som trengs før de kommer.

I morgen har vi ingen planer. Kanskje en tur i skogen, siden været blir tålig bra ☀️

Søndag kveld får vi besøk av en kamerat til mannen. Blir sikkert fint!

Ellers så er jeg i full gang med nytt strikkeprosjekt! Kjempegøy å strikke,  masse mønster hele tiden, så jeg må følge med hele tiden 🤩

Hvordan ser helga ut for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje skrev (17 minutter siden):

Denne uka har vært travel, så nå ser jeg frem til helg!

Skal trene rett etter jobb, så handle mat. I kveld får vi besøk av et vennepar. Nå er det bare mannen og jeg hjemme, så det er lite rot, og det er jo deilig 😁 Så det er ikke mye husarbeid som trengs før de kommer.

I morgen har vi ingen planer. Kanskje en tur i skogen, siden været blir tålig bra ☀️

Søndag kveld får vi besøk av en kamerat til mannen. Blir sikkert fint!

Ellers så er jeg i full gang med nytt strikkeprosjekt! Kjempegøy å strikke,  masse mønster hele tiden, så jeg må følge med hele tiden 🤩

Hvordan ser helga ut for dere?

Helgen skulle bestå av lørdagsvakt i morgen, deretter en tur ut for å spise sammen med ungene og så skulle kvelden toppes med å være i Trondheim Spektrum og se finalen i Melodi Grand Prix! Nå har jeg ligget en uke i influensa og er fremdeles såpass redusert at jeg neppe kommer særlig langt utenfor stuedøra i morra heller. :( Billetten min har fått en ny eier da så den blir heldigvis brukt og jeg får heller se om jeg ser datteren og venninnen på tv fra godstolen. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til alle.  Helgen tilbringes hjemme, det er faktisk for glatt og for mye snø til å komme seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare være meg og valpen. Dagene går i å trene henne, få henne til å sove for når hun er trøtt biter hun masse, ta henne ut ofte nok så hun ikke tisser og bæsjer inne. Ja. Men jeg har kjøpt en aktivitetsleke til henne i dag. Det tror jeg hun blir å like. 

Så skal jeg lage lettvint mat til meg selv og gå turer ute når jeg trener hunden på å være alene hjemme. 

God helg. :)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig helg her, trening etter jobb i dag før sofaen tar meg. Skal ha besøk av noen venninner i morgen kveld, og driver akkurat og surfer litt for å finne ut hva jeg skal servere - har ikke lovet middag, så tenker meg noe ganske enkelt, som kan lages i stand litt på forhånd - forslag? :) . Foreløpig leder en god, hjemmelaget suppe.

 

Skulle gjerne en tur på ski, men føret er vel så som så etter mildværet, skal se hva jeg får til. Vips, var det mandag! :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg @påskeliljeog fint med et gla- innlegg! 🙂

Skal møte noen venner 60 mil unna og tilbringe helgen med.

God helg til andre her også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

God helg påskeliljer og resten av dol. I dag skal jeg på fest  og det gleder jeg meg til. Helgen er akkurat startet så jeg skal rydde handle og gjøre meg klar. Først skal jeg slappe av en time. 

Anonymkode: ef415...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
påskelilje skrev (1 time siden):

Denne uka har vært travel, så nå ser jeg frem til helg!

Skal trene rett etter jobb, så handle mat. I kveld får vi besøk av et vennepar. Nå er det bare mannen og jeg hjemme, så det er lite rot, og det er jo deilig 😁 Så det er ikke mye husarbeid som trengs før de kommer.

I morgen har vi ingen planer. Kanskje en tur i skogen, siden været blir tålig bra ☀️

Søndag kveld får vi besøk av en kamerat til mannen. Blir sikkert fint!

Ellers så er jeg i full gang med nytt strikkeprosjekt! Kjempegøy å strikke,  masse mønster hele tiden, så jeg må følge med hele tiden 🤩

Hvordan ser helga ut for dere?

Denne uka har vært grei, men ikke mer heller. Holder meg mest for meg selv da jeg er redd for å bli smittet av noe. Skal ha et nytt inngrep til uka og er redd for å bli syk, så det blir utsatt.  Er faktisk i bedre form etter det første inngrepet for nesten 14 dager siden og har lyst til å begynne å trene igjen, men det får jeg ikke lov til før om tidligst 2 1/2 uke. Skal prøve å pusle litt her hjemme for å få tiden til å gå. Ser frem til neste helg. Da håper jeg at alt er mye bedre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Melodi Grand Prix i morgen, i Trondheim spektrum - det blir nok bra 🥳 

Kos deg med strikkinga og ha en riktig god helg, Påskelilje 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
påskelilje skrev (3 timer siden):

Denne uka har vært travel, så nå ser jeg frem til helg!

Skal trene rett etter jobb, så handle mat. I kveld får vi besøk av et vennepar. Nå er det bare mannen og jeg hjemme, så det er lite rot, og det er jo deilig 😁 Så det er ikke mye husarbeid som trengs før de kommer.

I morgen har vi ingen planer. Kanskje en tur i skogen, siden været blir tålig bra ☀️

Søndag kveld får vi besøk av en kamerat til mannen. Blir sikkert fint!

Ellers så er jeg i full gang med nytt strikkeprosjekt! Kjempegøy å strikke,  masse mønster hele tiden, så jeg må følge med hele tiden 🤩

Hvordan ser helga ut for dere?

For en gangs skyld fri en lørdag (foreløpig ) og så jobbe litt i en annen by søndag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Dette har vært ei rolig uke på hyttekontor. Det har dessverre ikke vært mulighet for skitur, da det begynner å bli litt mørkt ute når jeg er ferdig på jobb og jeg tør ikke inn i skogen alene i mørket . Men jeg har vært ute på veiene i nærheten av hytta og  trent frem og tilbake,  opp og ned bakker. Jeg har også måket mye snø fra parkeringsplassen til inngangsdøra flere ganger og bålpanneplassen som vi begynte på i jula, har jeg stadig vekk måket frem igjen. Bra styrketrening med snømåking :) Båret mye ved har jeg også gjort. 

Nå i kveld har jeg fått besøk av sønnen som vil bruke helga til å gå på ski. Snart kommer samboeren med møbler som skal monteres på loftsstua. Pizzaen er klar til å settes i ovnen når han kommer og vi har fyrt opp i peisen. Og i kveld er det ukas høydepunkt, the voice. 

I morgen skal jeg også jobbe, men bare til 14.00. Rett etterpå drar vi ned til bygda og henter ei lampe jeg har bestilt. Så er det MGP. På søndag håper jeg det endelig blir en skitur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (5 timer siden):

Helgen skulle bestå av lørdagsvakt i morgen, deretter en tur ut for å spise sammen med ungene og så skulle kvelden toppes med å være i Trondheim Spektrum og se finalen i Melodi Grand Prix! Nå har jeg ligget en uke i influensa og er fremdeles såpass redusert at jeg neppe kommer særlig langt utenfor stuedøra i morra heller. :( Billetten min har fått en ny eier da så den blir heldigvis brukt og jeg får heller se om jeg ser datteren og venninnen på tv fra godstolen. Jaja.

God bedring ! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 timer siden):

Helgen skulle bestå av lørdagsvakt i morgen, deretter en tur ut for å spise sammen med ungene og så skulle kvelden toppes med å være i Trondheim Spektrum og se finalen i Melodi Grand Prix! Nå har jeg ligget en uke i influensa og er fremdeles såpass redusert at jeg neppe kommer særlig langt utenfor stuedøra i morra heller. :( Billetten min har fått en ny eier da så den blir heldigvis brukt og jeg får heller se om jeg ser datteren og venninnen på tv fra godstolen. Jaja.

Huff, så kjedelig. Det er så typisk. Masse god bedring til deg, og så håper jeg du får litt glede av mgp på tv ❤️ skal sende deg noen gode vibber fra hallen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emoji skrev (Akkurat nå):

Huff, så kjedelig. Det er så typisk. Masse god bedring til deg, og så håper jeg du får litt glede av mgp på tv ❤️ skal sende deg noen gode vibber fra hallen 😄

Gjør det og kos deg! Det blir sikkert kjempegøy! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Lillemus skrev (19 timer siden):

Helgen skulle bestå av lørdagsvakt i morgen, deretter en tur ut for å spise sammen med ungene og så skulle kvelden toppes med å være i Trondheim Spektrum og se finalen i Melodi Grand Prix! Nå har jeg ligget en uke i influensa og er fremdeles såpass redusert at jeg neppe kommer særlig langt utenfor stuedøra i morra heller. :( Billetten min har fått en ny eier da så den blir heldigvis brukt og jeg får heller se om jeg ser datteren og venninnen på tv fra godstolen. Jaja.

Så kjedelig med influensa! Og særlig når du hadde planer om noe ekstra hyggelig med dattera i dag! God bedring til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Dorthe skrev (19 timer siden):

God helg til alle.  Helgen tilbringes hjemme, det er faktisk for glatt og for mye snø til å komme seg ut.

God helg, Dorthe! Håper været bedrer seg, sånn at du kan være ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Glitter skrev (19 timer siden):

Skal bare være meg og valpen. Dagene går i å trene henne, få henne til å sove for når hun er trøtt biter hun masse, ta henne ut ofte nok så hun ikke tisser og bæsjer inne. Ja. Men jeg har kjøpt en aktivitetsleke til henne i dag. Det tror jeg hun blir å like. 

Så skal jeg lage lettvint mat til meg selv og gå turer ute når jeg trener hunden på å være alene hjemme. 

God helg. :)

Veldig gøy å lese oppdateringer om valpen din! Du er god til å trene henne og ta vare på henne 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Ekstra skrev (19 timer siden):

Rolig helg her, trening etter jobb i dag før sofaen tar meg. Skal ha besøk av noen venninner i morgen kveld, og driver akkurat og surfer litt for å finne ut hva jeg skal servere - har ikke lovet middag, så tenker meg noe ganske enkelt, som kan lages i stand litt på forhånd - forslag? :) . Foreløpig leder en god, hjemmelaget suppe.

 

Skulle gjerne en tur på ski, men føret er vel så som så etter mildværet, skal se hva jeg får til. Vips, var det mandag! :o 

Vi hadde hjemmelaget lasagne med hvitløksbrød (ferdig kjøpt, frosne) og salat. Det var helt nydelig! Men suppe er også godt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (19 timer siden):

God helg @påskeliljeog fint med et gla- innlegg! 🙂

Skal møte noen venner 60 mil unna og tilbringe helgen med.

God helg til andre her også! 

God helg til deg, og god reise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

God helg påskeliljer og resten av dol. I dag skal jeg på fest  og det gleder jeg meg til. Helgen er akkurat startet så jeg skal rydde handle og gjøre meg klar. Først skal jeg slappe av en time. 

Anonymkode: ef415...32e

Gøy med fest en gang i blant! Håper du hadde en fin kveld 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...