Gå til innhold

God helg, folkens!


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje
emilie321 skrev (18 timer siden):

Denne uka har vært grei, men ikke mer heller. Holder meg mest for meg selv da jeg er redd for å bli smittet av noe. Skal ha et nytt inngrep til uka og er redd for å bli syk, så det blir utsatt.  Er faktisk i bedre form etter det første inngrepet for nesten 14 dager siden og har lyst til å begynne å trene igjen, men det får jeg ikke lov til før om tidligst 2 1/2 uke. Skal prøve å pusle litt her hjemme for å få tiden til å gå. Ser frem til neste helg. Da håper jeg at alt er mye bedre.

 

Kjedelig med sånne venteuker, men du får i alle fall trent tålmodigheten! God helg til deg 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje
Emoji skrev (18 timer siden):

Jeg skal på Melodi Grand Prix i morgen, i Trondheim spektrum - det blir nok bra 🥳 

Kos deg med strikkinga og ha en riktig god helg, Påskelilje 😄

 

Oi, så gøy 🎶🎶 Det ble en fin kveld med koselig besøk i går! Nå må vi komme litt i gang med denne dagen. Mannen vil vi skal ordne litt med veden,  så jeg får bli med på det. Har mest lyst til å strikke 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (14 timer siden):

Dette har vært ei rolig uke på hyttekontor. Det har dessverre ikke vært mulighet for skitur, da det begynner å bli litt mørkt ute når jeg er ferdig på jobb og jeg tør ikke inn i skogen alene i mørket . Men jeg har vært ute på veiene i nærheten av hytta og  trent frem og tilbake,  opp og ned bakker. Jeg har også måket mye snø fra parkeringsplassen til inngangsdøra flere ganger og bålpanneplassen som vi begynte på i jula, har jeg stadig vekk måket frem igjen. Bra styrketrening med snømåking :) Båret mye ved har jeg også gjort. 

Nå i kveld har jeg fått besøk av sønnen som vil bruke helga til å gå på ski. Snart kommer samboeren med møbler som skal monteres på loftsstua. Pizzaen er klar til å settes i ovnen når han kommer og vi har fyrt opp i peisen. Og i kveld er det ukas høydepunkt, the voice. 

I morgen skal jeg også jobbe, men bare til 14.00. Rett etterpå drar vi ned til bygda og henter ei lampe jeg har bestilt. Så er det MGP. På søndag håper jeg det endelig blir en skitur. 

Det høres så deilig ut med ei sånn hytte! Gøy at du kan bruke den så mye og at det funker å jobbe fra den. Nyt helga med besøk ❄️❄️❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det strålende sol og nesten litt for varmt, men dagen skal tilbringes med venner og se serier, og morgendagen skal jeg spille brettspill med flere venner :)

Så blir rolig helg her også gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

God helg til alle. I Oslo er det strålende sol i dag, håper flere kan nyte lyset ☀️☀️

Snart vår, hold dere fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
påskelilje skrev (4 timer siden):

Kjedelig med sånne venteuker, men du får i alle fall trent tålmodigheten! God helg til deg 😍

Hihihihi....ja, tålmodighet blir satt på prøve.  God helg til deg også🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (8 timer siden):

God helg til deg, og god reise!

Jo takk. Det VAR en fin reise 🙂 og så var det fullt kjør i hele går til utpå natten! Hyggelig som bare det, og så var det lang tur i naturen i dag, med fjell på alle kanter. Og jeg taklet det fint og var veldig fornøyd med meg selv. Om jeg får si det. 

Nå har jeg tre timer for meg selv på hotell, og den første har jeg benyttet til å glo i veggen mens jeg falt sammen som en tom sekk her 😀 det blir mye sosialt og mange samtaler, men jeg kommer meg nå, og i kveld blir det hei og hå og grand prix 😅 uten alkohol for min del da jeg brukte opp kvota for tre år i går! 

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Jo takk. Det VAR en fin reise 🙂 og så var det fullt kjør i hele går til utpå natten! Hyggelig som bare det, og så var det lang tur i naturen i dag, med fjell på alle kanter. Og jeg taklet det fint og var veldig fornøyd med meg selv. Om jeg får si det. 

Nå har jeg tre timer for meg selv på hotell, og den første har jeg benyttet til å glo i veggen mens jeg falt sammen som en tom sekk her 😀 det blir mye sosialt og mange samtaler, men jeg kommer meg nå, og i kveld blir det hei og hå og grand prix 😅 uten alkohol for min del da jeg brukte opp kvota for tre år i går! 

 

Skal du synge i mgp? 

Anonymkode: ef415...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skal du synge i mgp? 

Anonymkode: ef415...32e

Nei nei nei. Omg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle har en god helg!

Hvem heier dere som ser på MGP på?

Jeg håper Keiino vinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (2 timer siden):

Jo takk. Det VAR en fin reise 🙂 og så var det fullt kjør i hele går til utpå natten! Hyggelig som bare det, og så var det lang tur i naturen i dag, med fjell på alle kanter. Og jeg taklet det fint og var veldig fornøyd med meg selv. Om jeg får si det. 

Nå har jeg tre timer for meg selv på hotell, og den første har jeg benyttet til å glo i veggen mens jeg falt sammen som en tom sekk her 😀 det blir mye sosialt og mange samtaler, men jeg kommer meg nå, og i kveld blir det hei og hå og grand prix 😅 uten alkohol for min del da jeg brukte opp kvota for tre år i går! 

 

Høres flott ut! Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Vendi skrev (5 timer siden):

God helg, ja! :) Har en som vanlig stille og rolig helg uten at for mye skjer. Liker det sånn. 

Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
cilie skrev (8 minutter siden):

Håper alle har en god helg!

Hvem heier dere som ser på MGP på?

Jeg håper Keiino vinner. 

Mgp står på, men vi har det bare i bakgrunnen. Heier ikke på noen 😁

Vi er skikkelig trøtte i kveld. Gjesper og gjesper 🙃😁 Vi hadde veldig god mat i går, så vi var enige om at vi tar noe veldig lettvint nå. Så nå skal jeg hente en pizza i frysen 😄🥰😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (På 3.2.2024 den 10.08):

Oi, så gøy 🎶🎶 Det ble en fin kveld med koselig besøk i går! Nå må vi komme litt i gang med denne dagen. Mannen vil vi skal ordne litt med veden,  så jeg får bli med på det. Har mest lyst til å strikke 😁

Det ble en kjempefin kveld, det er noe helt annet enn å se det på tv, mye som skjer mellom som man ikker ser på tv 😄 følget mitt ble også positivt overrasket, de var ikke spesielt fan av mgp (ikke jeg heller) men dette synes de (som meg) var en så fin opplevelse at vi skal bestille billetter neste gang også. Så koste vi oss på hotell og med god mat og drikke🥰

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (17 timer siden):

Håper alle har en god helg!

Hvem heier dere som ser på MGP på?

Jeg håper Keiino vinner. 

Heiet på Gåte, og for en gangs skyld vant de jeg heiet på 🥳 da ble det ett glass sjampagne, og vi var mer enn ti personer på stedet som stemte på dem, så det var høy steming og party til 03 i natt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emoji skrev (45 minutter siden):

Det ble en kjempefin kveld, det er noe helt annet enn å se det på tv, mye som skjer mellom som man ikker ser på tv 😄 følget mitt ble også positivt overrasket, de var ikke spesielt fan av mgp (ikke jeg heller) men dette synes de (som meg) var en så fin opplevelse at vi skal bestille billetter neste gang også. Så koste vi oss på hotell og med god mat og drikke🥰

Jeg så det på tv og var en smule misunnelig på venninna til datra, hun overtok jo min billett. Datra var på skjermen mange ganger, stor stas for mor! :D Fikk en selfie av henne sammen med en av danserne også, han som spilte Pil i Snøfall 1 og 2. Artig! Hun hadde i alle fall en kjempekveld mens jeg satt hjemme og hostet og så på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (24 minutter siden):

Jeg så det på tv og var en smule misunnelig på venninna til datra, hun overtok jo min billett. Datra var på skjermen mange ganger, stor stas for mor! :D Fikk en selfie av henne sammen med en av danserne også, han som spilte Pil i Snøfall 1 og 2. Artig! Hun hadde i alle fall en kjempekveld mens jeg satt hjemme og hostet og så på.

Så artig 😄 du får bli med neste gang 🥳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emoji skrev (2 minutter siden):

Så artig 😄 du får bli med neste gang 🥳 

Hvis det blir i Trondheim igjen så JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (22 minutter siden):

Hvis det blir i Trondheim igjen så JA!

Jeg har troen på det :) 

Det som var størst for meg i går var å oppleve Carola. Vi satt rett ved siden av henne da hun sang. Og for en sprek dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...