Gå til innhold

Jeg må ha på 10 alarmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Jeg står alltid opp med en gang alarmen går. Noe annet er bare selvplaging.

Da finnes det to ulike mennesker. Sånn fungerer ikke jeg, har alltid vært treg med å våkne og sov alltid lenge som baby. Så det kommer nok an på personligheten til oss mennesker. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da finnes det to ulike mennesker. Sånn fungerer ikke jeg, har alltid vært treg med å våkne og sov alltid lenge som baby. Så det kommer nok an på personligheten til oss mennesker. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Nå gjør du det igjen. Ansvarsfraskrivelse.

Jeg selv elsker å sove og brukte mye "snooze" da jeg var yngre. Men har vendt meg til å stå opp med en gang klokka ringer for det er bedre i det lange løp. Jeg passer også på å legge meg så tidlig at jeg får nok søvn, fordi jeg kan ikke fordra å stå opp tidlig når jeg har sove for lite, det er pyton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Nå gjør du det igjen. Ansvarsfraskrivelse.

Jeg selv elsker å sove og brukte mye "snooze" da jeg var yngre. Men har vendt meg til å stå opp med en gang klokka ringer for det er bedre i det lange løp. Jeg passer også på å legge meg så tidlig at jeg får nok søvn, fordi jeg kan ikke fordra å stå opp tidlig når jeg har sove for lite, det er pyton.

Eh nei jeg sa at jeg alltid hadde vært sånn. Fra naturens side finne det to kategorier på søvn - a menneske og b - menneske. Jeg er et b- menneske. Jeg kan ikke legge meg før jeg skal for da får jeg ikke sove.  Du er nok et a - menneske som liker å sove tidlig og liker å stå opp tidlig. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eh nei jeg sa at jeg alltid hadde vært sånn. Fra naturens side finne det to kategorier på søvn - a menneske og b - menneske. Jeg er et b- menneske. Jeg kan ikke legge meg før jeg skal for da får jeg ikke sove.  Du er nok et a - menneske som liker å sove tidlig og liker å stå opp tidlig. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Jeg er en slags mellomting. Jeg elsker å sove, jeg liker ikke å stå opp tidlig når jeg er trøtt og jeg foretrekker å sove til jeg våkner av meg selv.

Men jeg liker ikke å være oppe lenge og jeg liker ikke å sove for lenge når jeg har fri. Men jeg har ikke på alarm når jeg har fri, da sover jeg til jeg våkner av meg selv.

Jeg var ikke slik før, som tenåring og i 20-årene. Det har kommet mer med alderen.

Du kan gjøre det lettere for deg selv ved å venne deg av med å scrolle til du sovner. Og hvis du ikke trenger stå opp før 0730 så er det ingen grunn til å ha alarm på kl 0600, da er det bedre for deg å få sammenhengende søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (7 minutter siden):

Jeg er en slags mellomting. Jeg elsker å sove, jeg liker ikke å stå opp tidlig når jeg er trøtt og jeg foretrekker å sove til jeg våkner av meg selv.

Men jeg liker ikke å være oppe lenge og jeg liker ikke å sove for lenge når jeg har fri. Men jeg har ikke på alarm når jeg har fri, da sover jeg til jeg våkner av meg selv.

Jeg var ikke slik før, som tenåring og i 20-årene. Det har kommet mer med alderen.

Du kan gjøre det lettere for deg selv ved å venne deg av med å scrolle til du sovner. Og hvis du ikke trenger stå opp før 0730 så er det ingen grunn til å ha alarm på kl 0600, da er det bedre for deg å få sammenhengende søvn.

Men jeg blir aldri trøtt! Jeg legger meg av plikt rundt 23 - 24. hvor lenge sover du til når du ikke har alarm? Det kan jeg ikke gjøre for da får jeg aldri sove. Det er ikke så lett som du skal ha det til. Du må tenke at ikke alle er like firkantet. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men jeg blir aldri trøtt! Jeg legger meg av plikt rundt 23 - 24. hvor lenge sover du til når du ikke har alarm? Det kan jeg ikke gjøre for da får jeg aldri sove. Det er ikke så lett som du skal ha det til. Du må tenke at ikke alle er like firkantet. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Jeg har ikke sagt at det er lett. Jeg gir deg råd som kan gjøre det lettere for deg med søvn i det lange løp, så er det opp til deg om du vil følge dem eller ikke.

Men jeg forstår at du fortsatt foretrekker selvmedlidenhet og ansvarsfraskrivelse som alltid, så jeg dropper videre råd til deg i denne tråden.

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke sagt at det er lett. Jeg gir deg råd som kan gjøre det lettere for deg med søvn i det lange løp, så er det opp til deg om du vil følge dem eller ikke.

Men jeg forstår at du fortsatt foretrekker selvmedlidenhet og ansvarsfraskrivelse som alltid, så jeg dropper videre råd til deg i denne tråden.

Det gjør jeg ikke. Det synes jeg er så dårlig gjort når jeg har møtt deg på midten! Ikke gå fra meg, du liker jo å prate med meg. Det vet jeg du gjør. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

@Vhanja du har helt rett og jeg tar feil. Kan du komme tilbake? Du kan alt bedre enn meg. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

@Vhanja du har helt rett og jeg tar feil. Kan du komme tilbake? Du kan alt bedre enn meg. 

Anonymkode: dbdc0...b49

 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

@Everybody hva synes du om denne ghostinginga? 

Anonymkode: dbdc0...b49

Er du seriøs nå? Dette her blir for dumt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (8 minutter siden):

 

Er du seriøs nå? Dette her blir for dumt.. 

hun sa jo at jeg ikke tok ansvar og det er jo det jeg gjør…. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hun sa jo at jeg ikke tok ansvar og det er jo det jeg gjør…. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Nei. Hadde du tatt ansvar så hadde du stått opp når klokka ringer, ev. tillatt deg 2 alarmer. Det du gjør i denne tråden er bortforklaringer og vås og har ikke noe med å ta ansvar å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Nei. Hadde du tatt ansvar så hadde du stått opp når klokka ringer, ev. tillatt deg 2 alarmer. Det du gjør i denne tråden er bortforklaringer og vås og har ikke noe med å ta ansvar å gjøre.

Jeg våkner ikke med to alarmer. Det er sånn jeg er biologisk skapt. Jeg står opp og det er jo vesentlig viktigere enn å ikke stå opp. Men nå ble det for ubehagelig. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (11 minutter siden):

Tråden er ryddet for personangrep.

Admin

Unnskyld. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

@Everybody hva synes du om denne ghostinginga? 

Anonymkode: dbdc0...b49

Ingen liker å få silent treatment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (10 minutter siden):

Ingen liker å få silent treatment.

Det du har lært meg ikke er akseptabelt er det som skjer av andre. 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det du har lært meg ikke er akseptabelt er det som skjer av andre. 

Anonymkode: dbdc0...b49

At noen velger å ikke fortsette en diskusjon på et forum som oppleves meningsløs er ikke å ghoste noen. Man står fritt til å si seg ferdig med en diskusjon på et forum. 

Å ikke svare sine venner eller familie fordi man er sur er det derimot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

At noen velger å ikke fortsette en diskusjon på et forum som oppleves meningsløs er ikke å ghoste noen. Man står fritt til å si seg ferdig med en diskusjon på et forum. 

Å ikke svare sine venner eller familie fordi man er sur er det derimot. 

Det er det samme. Vi var jo ikke kommet til enighet. Jeg liker å diskutere med vhanja og jeg var jo ikke ferdig? Man kan jo ikke bare bli så brått forlatt ?! 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...