Gå til innhold

Jeg må ha på 10 alarmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det samme. Vi var jo ikke kommet til enighet. Jeg liker å diskutere med vhanja og jeg var jo ikke ferdig? Man kan jo ikke bare bli så brått forlatt ?! 

Anonymkode: dbdc0...b49

Du kan jo ikke sette premissene for hele diskusjonen og bestemme hvor lenge hun må diskutere med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Du kan jo ikke sette premissene for hele diskusjonen og bestemme hvor lenge hun må diskutere med deg. 

Det synes jeg når det var min tråd 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det synes jeg når det var min tråd 

Anonymkode: dbdc0...b49

Hehe okei. Nå gir jeg meg her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Hehe okei. Nå gir jeg meg her. :)

Neeeeei :( 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg våkner ikke med to alarmer. Det er sånn jeg er biologisk skapt.

Hvis du skal rekke et tidlig fly eller noe annet man ikke bare kan utsette, står du opp når du er nødt, uansett antall alarmer, eller hva?

Det finnes ingen biologiske årsaker til at man ikke kan stå opp når man har blitt vekket. Hvis røykvarsleren vekker deg kl. 04, tenker jeg du kommer deg ut av senga ganske kjapt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (7 minutter siden):

Hvis du skal rekke et tidlig fly eller noe annet man ikke bare kan utsette, står du opp når du er nødt, uansett antall alarmer, eller hva?

Det finnes ingen biologiske årsaker til at man ikke kan stå opp når man har blitt vekket. Hvis røykvarsleren vekker deg kl. 04, tenker jeg du kommer deg ut av senga ganske kjapt?

Hvis brannalarmen går hadde jeg jo stått opp. Det har faktisk skjedd en gang. Traume var det.. med fly bruker jeg tilsvarende mange vekkerklokker fordi jeg er nesten i koma og det er ikke tull. Jeg ender som oftest med å bli ropt opp i og kommer som siste passasjer. Men rekker det alltid! 

Anonymkode: dbdc0...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...