Gå til innhold

"Inngitt særdeles mange anmeldelser til politiet og spesialenheten" - hva er for mange?


Pegaso98

Anbefalte innlegg

Jeg ser uttalelser på Spesialenhetens nettside som "A har gjennom mange år inngitt svært mange anmeldelser til politiet og til Spesialenheten for manglende registrering av anmeldelser".

Hvor mange anmeldelser er det da snakk om? 10, 50, 100? Hva regnes som mange? Ble litt nysgjerrig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Pegaso98 skrev (1 time siden):

Jeg ser uttalelser på Spesialenhetens nettside som "A har gjennom mange år inngitt svært mange anmeldelser til politiet og til Spesialenheten for manglende registrering av anmeldelser".

Hvor mange anmeldelser er det da snakk om? 10, 50, 100? Hva regnes som mange? Ble litt nysgjerrig 

Hvordan kan du lese andres saker? Eller er du a? 

Anonymkode: 907ba...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan kan du lese andres saker? Eller er du a? 

Anonymkode: 907ba...5da

Nei er ikke A. Spesialenheten legger ukentlig ut sine avgjørelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det var kjedelig å lese de sakene som ligger på den siden for de skriver jo nesten ingenting 

Anonymkode: 907ba...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Pegaso98 skrev (6 minutter siden):

Noen som har noen synspunkt? Hva er mange anmeldelser?

Tipper det er snakk om 13 stykk. 

Men er det du som har skrevet elle hvorfor er det interessant for deg? 

Anonymkode: 907ba...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tipper det er snakk om 13 stykk. 

Men er det du som har skrevet elle hvorfor er det interessant for deg? 

Anonymkode: 907ba...5da

Synes diskusjonen er relevant. Jobber ikke i spesialenheten og har ikke anmeldt noe der, men har lest 600 sider med anmeldelser som er oppført på nettsiden 🫢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (13 minutter siden):

Det er nok med en om den er useriøs nok. 

Sant nok 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over hvor lang tid? 

En anmedelse i året over 20 år er mange , ellet svært mamge. 

Tidsperspektivet har litt å si. Tre anmeldelser på en måned er mange. På 10 år ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Over hvor lang tid? 

En anmedelse i året over 20 år er mange , ellet svært mamge. 

Tidsperspektivet har litt å si. Tre anmeldelser på en måned er mange. På 10 år ikke. 

Du har jo skrekkeksempler på folk som har levert hundre og tusenvis av politianmeldelser over et langt tidsrom. Var en sak i media om en mann som hadde anmeldt politiet over 5000 ganger, sinnsykt! 
Men så har man jo også de som anmelder 10-15 saker , hvor flere av disse handler om f.eks vold og overgrep. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pegaso98 skrev (7 minutter siden):

Du har jo skrekkeksempler på folk som har levert hundre og tusenvis av politianmeldelser over et langt tidsrom. Var en sak i media om en mann som hadde anmeldt politiet over 5000 ganger, sinnsykt! 
Men så har man jo også de som anmelder 10-15 saker , hvor flere av disse handler om f.eks vold og overgrep. 

Ja, nettopp

 Skrekkeksempler. 

Hva spør du om da egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Pegaso98 skrev (26 minutter siden):

Synes diskusjonen er relevant. Jobber ikke i spesialenheten og har ikke anmeldt noe der, men har lest 600 sider med anmeldelser som er oppført på nettsiden 🫢

Noe sier meg at du må kjede deg mye og ha mye fritid for å giddet lest så mange sider. 

Anonymkode: 907ba...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (15 minutter siden):

Ja, nettopp

 Skrekkeksempler. 

Hva spør du om da egentlig? 

Åpenbart at 5000 anmeldelser er mye. Spørsmålet er hva andre synes er mange anmeldelser. Noen synes jo 3 er for mange, mens andre har en høyere grense

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Noe sier meg at du må kjede deg mye og ha mye fritid for å giddet lest så mange sider. 

Anonymkode: 907ba...5da

Har ikke nilest alt, bare det jeg syntes var interessant, men har bladd gjennom alle sidene. Leser også det som kommer fortløpende (hver uke) Men ja, mulig litt fritidsproblemer. 🫢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pegaso98 skrev (6 minutter siden):

Åpenbart at 5000 anmeldelser er mye. Spørsmålet er hva andre synes er mange anmeldelser. Noen synes jo 3 er for mange, mens andre har en høyere grense

Nei. Det tror jeg ikke. Så kommer det jo litt på hva anmeldelsene handler om.. 

Min beste eksvenn hadde paranoid schizofreni . Han gikk langt. Ekstremt langt. Det var sp heavy og jeg spurte : hva driver du med? Og han svarte : du skjønner ikke hvor psykotisk jeg er!  Nei, det var ikke så rart  Jeg tar folk som dem er, og ja...min kritiske sans er noe punktert av div grunner  Men han fikk jo tilslutt forbud mot å anmelde OG nærme seg konge og storting! Ja  det bke nye. 

Tror det skal litt til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Nei. Det tror jeg ikke. Så kommer det jo litt på hva anmeldelsene handler om.. 

Min beste eksvenn hadde paranoid schizofreni . Han gikk langt. Ekstremt langt. Det var sp heavy og jeg spurte : hva driver du med? Og han svarte : du skjønner ikke hvor psykotisk jeg er!  Nei, det var ikke så rart  Jeg tar folk som dem er, og ja...min kritiske sans er noe punktert av div grunner  Men han fikk jo tilslutt forbud mot å anmelde OG nærme seg konge og storting! Ja  det bke nye. 

Tror det skal litt til? 

Så han skjønte selv at han var psykotisk?

Anonymkode: 66178...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Nei. Det tror jeg ikke. Så kommer det jo litt på hva anmeldelsene handler om.. 

Min beste eksvenn hadde paranoid schizofreni . Han gikk langt. Ekstremt langt. Det var sp heavy og jeg spurte : hva driver du med? Og han svarte : du skjønner ikke hvor psykotisk jeg er!  Nei, det var ikke så rart  Jeg tar folk som dem er, og ja...min kritiske sans er noe punktert av div grunner  Men han fikk jo tilslutt forbud mot å anmelde OG nærme seg konge og storting! Ja  det bke nye. 

Tror det skal litt til? 

Forbud mot å anmelde? Hvordan går det seg til? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pegaso98 skrev (3 minutter siden):

Forbud mot å anmelde? Hvordan går det seg til? 😅

At han ville bli annmeldt for trakkaseting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...