Gå til innhold

@kupton. Når er man suicidal?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Man kan svinge slik når man har borderline. Ikke alle gjør det. Jeg hadde ikke slike voldsomme svigninger for det meste. Var for det meste nede. 

og til info dør 1 av 10 med borderline av selvmord. 

Hva er borderline for noe egentlig? Er man grensepsykotisk? Spør bare av nysgjerrighet.

Anonymkode: c8106...e46

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er borderline for noe egentlig? Er man grensepsykotisk? Spør bare av nysgjerrighet.

Anonymkode: c8106...e46

Man kan oppleve grensepsykose ved borderline har jeg lært. Og det er litt av grunnen til navnet. I dag heter det emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse og det er ikke perioder med grensepsykose som i hovedsak kjennetegner EUPF. Men det kan komme i situasjoner med sterkt press og stress. Men det er ikke på listen over kriterier for diagnose.

AnonymBruker

jeg tenker nok på selvmord hver eneste dag. Det har jeg gjort i årevis.  Fordi jeg er ulykkelig og synes livet er hardt. Og om jeg skulle gjøre det vet jeg også metode. Men jeg har aldri laget en plan for dato. Jeg mener bestemt at jeg ikke er suicidal.

Anonymkode: ba5af...b8a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...