Gå til innhold

Hva er tryggest å bruke for søvn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (13 timer siden):

Egentlig ikke da slik jeg ser det så er det ikke å tulle med kjemien hvis det gjenoppretter noe til det normale eventuelt det akseptable. 

Det er jo ikke slik at du ville fått (sannsynligvis) virkning av Litium. Men jeg som har de problemene jeg har, får veldig god virkning av Litium. Litium er jo en sterk medisin med mange bivirkninger både på kort og lang sikt. Men for meg som faktisk trengte den medisinen så gjenopprettet den meg. Til å bli slik jeg egentlig er. 

Sånn kan det være med (godkjente) medisiner. At enten får man bare bivirkninger eller så får man virkningen man trengte for de problemene mak hadde. 

Må man ta lav dose ap over litt tid før det evt gjenoppretter og har den effekten? 

Anonymkode: 4471a...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...