Gå til innhold

Hva skje rom man glemmer pizza i ovnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hele spørsmålsstillingen og kommentarer. 

Jeg syns det burde vært åpembart.

Men her. Her svarer andre fordi de tror det er en ungdom som ilke har lagd mat før og brannsikring?! 

Jeg blir opgitt. Du bruker å være ganske skarp, så dette burde du skjønt. Men ok.. 

Endret av Admin
Ryddet for slettet sitat. Admin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (18 timer siden):

Du spør faktisk om hva som skjer om du går og legger deg etter å ha satt pizza i ovnen. Har du for vane å sette mat i stekeovnen og så gå å legge deg? For det er jo bare rart å spørre hva som skjer da, etter 8 timer!  Du vet røyken er giftig og har skjønt at det blir "kun" røyk og ikke brann. 

Du kan spørre om hva du vil, men du bør skjønne at du kort bør redegjøre for hvorfor du spør om noe sånt. 

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skjønte det ikke selv heller da. Så da er du vel ikke så skarp du heller... Du svarte jo vedkommende på side 1. 

Anonymkode: e51e3...dce

Over er det jeg svarte. Vi kan faktisk ikke åpent beskylde noen for noe her, men svaret mitt butde ikke være SÅ vanskelig å forstå. 

Og bare kutt ut den anonymknappen. Skjønner ikke at du gidder. Det er ikke farlig å være uenig med meg. Ikke så farlig å kritisere heller. Angriper du og er ufin kan det bli verre, men det bør du faktisk stå for under nick. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 timer siden):

Hele spørsmålsstillingen og kommentarer. 

Jeg syns det burde vært åpembart.

Men her. Her svarer andre fordi de tror det er en ungdom som ilke har lagd mat før og brannsikring?! 

Jeg blir opgitt. Du bruker å være ganske skarp, så dette burde du skjønt. Men ok.. 

Innlegget forsto jeg som et i rekken av flere ganske trivielle innlegg ved forum. Jeg tenkte faktisk etterhvert at dette kunne handle om autisme og manglende dagliglivsferdigheter. Sorry at jeg ikke er like lynende kjapp som deg som forstår at dette handler om selvmord.

Anonymkode: 97c3f...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Innlegget forsto jeg som et i rekken av flere ganske trivielle innlegg ved forum. Jeg tenkte faktisk etterhvert at dette kunne handle om autisme og manglende dagliglivsferdigheter. Sorry at jeg ikke er like lynende kjapp som deg som forstår at dette handler om selvmord.

Anonymkode: 97c3f...d5c

Autisme? 

Hvorfor nedvurderer dem med autisme som kan bo alene så mye at du tenker de hiver mat i ovnen og går og legger seg?? 

Da har de ingen boevne på egen hånd. Jeg håper virkelig ikke at det er mennesker du tenker vet så lite som går fritt rundt og bor for seg selv

..

 

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Autisme? 

Hvorfor nedvurderer dem med autisme som kan bo alene så mye at du tenker de hiver mat i ovnen og går og legger seg?? 

Da har de ingen boevne på egen hånd. Jeg håper virkelig ikke at det er mennesker du tenker vet så lite som går fritt rundt og bor for seg selv

..

 

 

Fordi jeg jobber med det. Jeg jobber på institusjon der alle beboerne har egne leiligheter og kjøkken. Det var liksom eneste måten jeg kunne få det til å gi litt mer mening, autisme ble også nevnt som begrunnelse over klage på mitt innlegg i et annet innlegg.

Anonymkode: 97c3f...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg jobber med det. Jeg jobber på institusjon der alle beboerne har egne leiligheter og kjøkken. Det var liksom eneste måten jeg kunne få det til å gi litt mer mening, autisme ble også nevnt som begrunnelse over klage på mitt innlegg i et annet innlegg.

Anonymkode: 97c3f...d5c

Og de du jobber med spør om slike ting?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Og de du jobber med spør om slike ting?  

Ja, ingenting rart ved det, ellers hadde jeg heller ikke nevnt det. Poenget er at jeg forsøkte å få det til å gi mening og dette evar en måte/et eksempel som kunne brukes til å forklare. Hva er det du henger deg opp i egentlig?

 

 

Fant igjen innlegget der ts selv nevner autisme: 

"Jeg har opplevd nå for min egen del, men også veldig mange ganger i andres tråder så er det andre brukere, både anonyme og med nick som latterliggjør trådene. Kaller trådene barnslige eller "nå kommer det vel snart spørsmål om hvordan man knytter skolissene også". 

Det jeg syns brukerne her inne burde tenke på er at mange her har psykiske diagnoser. Noen har autisme, noen har psykisk utviklingshemming og noen har kanskje nettopp flyttet hjemmefra osv. Så kan dere ikke heller gå ut av tråden istedenfor å legge igjen en kommentar som latterliggjør tråden. "

Anonymkode: 97c3f...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, ingenting rart ved det, ellers hadde jeg heller ikke nevnt det. Poenget er at jeg forsøkte å få det til å gi mening og dette evar en måte/et eksempel som kunne brukes til å forklare. Hva er det du henger deg opp i egentlig?

 

 

Fant igjen innlegget der ts selv nevner autisme: 

"Jeg har opplevd nå for min egen del, men også veldig mange ganger i andres tråder så er det andre brukere, både anonyme og med nick som latterliggjør trådene. Kaller trådene barnslige eller "nå kommer det vel snart spørsmål om hvordan man knytter skolissene også". 

Det jeg syns brukerne her inne burde tenke på er at mange her har psykiske diagnoser. Noen har autisme, noen har psykisk utviklingshemming og noen har kanskje nettopp flyttet hjemmefra osv. Så kan dere ikke heller gå ut av tråden istedenfor å legge igjen en kommentar som latterliggjør tråden. "

Anonymkode: 97c3f...d5c

Slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Slutt. 

Nå skjønner jeg seriøst ingenting. Jeg prøver å svare deg på en ok måte, og skjønner virkelig ingenting? Hva er greia? Slutt, med hva??

Anonymkode: 97c3f...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...